Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دوره ی تقویت مهارت speaking

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۹ ب.ظ

این دوره مناسب افرادی هست که قبلا کلاس زبان رفته اند و یا خودشون جسته و گریخته در حال تقویت زبان انگلیسی شون بوده اند! سایر مهارت هاشون به نسبت قوی هست ولی همچنان نمی دونند با مهارت speaking باید چکار کنند و چطور به سر منزل مقصود برسونن این مهارت رو :)

خب اول یه توضیح بدم راجع به مشخصه هایی که لازمه تا بگیم یک نفر دارای مهارت speaking قابل قبولی هست!

این مشخصه ها شامل: 

  • روانی در صحبت کردن: یعنی شما توانایی این رو داشته باشید که با یک سرعت قابل قبول به بیان ایده ها و نظرات و مطالبی که قصد بیان اون ها را دارید، بپردازید. مکث ها و توقف های طولانی در بین صحبت نداشته باشید
  • گرامر و ساختار صحیح: بر خلاف باور اکثر افراد که گرامر رو یاد می گیریم تا بتونیم یک سری سوال در رابطه با اون جواب بدیم! یا باورهای فاجعه تر مثل دوره های مکالمه بدون گرامر و این حرف ها! ما گرامر رو یاد می گیریم تا بتونیم درست صحبت کنیم! یعنی بدونیم در موقعیت های مختلف زبانی باید چه گرامر و ساختاری استفاده کنیم! تمرین کنیم تا ذهنمون هم به این مسئله آگاه بشه که اگر داره در رابطه با موضوعی در زمان حال صحبت می کنه و در بین اون نیاز پیدا می کنه به گذشته سوییچ کنه، پس باید مواظب ساختار و گرامر مناسبی که برای گذشته هست در صحبت هاش باشه! 
  • تلفظ درست: که باید همین ابتدا بگم که با لهجه کاملا متفاوت هست! می تونید راجع به تفاوت این دو گوگل کنید تا متوجه بشید چقدر دو مبحثت مجزا و متفاوت از هم هستن! و وقتی می گیم تلفظ درست منظورمون این نیست که لهجه ای نزدیک به American و آمریکایی ها و یا  British و انگلیسی ها باید داشته باشیم! بلکه می تونیم خیلی راحت لهجه ی خودمون رو داشته باشیم ولی درست تلفظ کنیم.
  • گستره ی قابل قبولی از کلمات: این مقوله از این جهت اهمیت پیدا می کنه که ما باید دست از به صورت پراکنده کلمه خوندن و حفظ کردن برداریم! بلکه باید یاد بگیریم به صورت مجموعه ای و در قالب موضوعی کلمه یاد بگیریم! اون هم حتما در قالب یک context مربوط به اون موضوع! که می تونه یه فیلم باشه یا یه Reading و متن و یا یک فایل شنیدنی و  listening. 

میشه.

خب حالا توی این 4 دوره ی تقویت مهارت صحبت کردن، تمرکز بر روی هر کدوم از این 4 جنبه هست! تا شما بعد از 4 دوره بالاخره این توانایی رو پیدا کنید و بتونید هر 4 عامل رو در صحبت کردن خودتون اجرا و پیاده کنید :)

 

که البته تشخیص اینکه چه دوره های برای شما مناسب هست با یک تعیین سطح در ابتدا و قبل از شروع هر دوره و کلاسی انجام میشه، تا دوره ای صد در صد مناسب با سطح شما براتون مشخص بشه. پس برای انجام تعیین سطح کافیه اسم خودت رو به همراه یک شماره دارای واتس آپ برای من کامنت کنی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۳
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">