Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دوره ی مقدماتی و بیسیک

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۰ ب.ظ

این دوره مناسب افرادی هست که تا به حال در هیچ کلاس زبانی شرکت نکردند و یا خودشون به صورت خودخوان هم هیچ قدمی در راستای تقویت مهارت هایی مثل speaking  و Writing نداشتند! و تقریبا هر آنچه که تا به حال در رابطه با زبان مطالعه کردند محدود به زبان دوران مدرسه و یا چند واحد در دانشگاه بوده!

 

در دوره ی بیسیک ما با یکی از کتاب های Touch stone  و یا Top Notch کارمون رو شروع خواهیم کرد. و از اینجا به بعد یه چند تا مزیت شرکت کردن توی کلاس های به اصطلاح نیمه خصوصی و یا خصوصی با یک شخص ( نه با یک موسسه ی زبان) رو بذارید براتون شرح بدم! شما وقتی در یک موسسه شروع به زبان خوندن می کنید! از ابتدا براتون مشخص شده که هر کتاب و هر درس رو توی چند ترم و چند جلسه تموم خواهید کرد! در صورتیکه در کلاس های من این سرعت شاگرد ها و کلاس هست که تعیین می کنه من برای هر درس چه تعداد جلسه بخوام اختصاص بدم! یعنی اگر کلاس خصوصی باشه و شما یک نفر شاگرد باشی، که کلا سرعت با خود شما مطابقت پیدا میکنه، به عبارتی اگر شما در هر مورد و یا درسی ایراد و اشکال خاصی نداشته باشی بیشتر از اونچه که لازم باشه وقتی برای اون مبحث و درس صرف نمیشه و سریع مباحث بعدی عنوان میشه و از سمت دیگه هم اگر مبحثی برای شما سخت باشه، تا جاییکه لازم باشه وقت روی اون مبحث گذاشته میشه تا بدون ایراد و مشکلی از این مبحث وارد مبحث بعدی بشیم! و در کلاس های گروهی هم به همین ترتیب فقط با این تفاوت که یک میانگینی از سرعت همه ی افراد کلاس این اتفاق میفته! بارها برای خود من در حین تدریس در آموزشگاه این اتفاق افتاده که فقط و فقط به خاطر برنامه ی ثابت و مشخصی که وجود داره و باید هر جلسه طبق اون جلو رفت، درسی خیلی برای بچه ها آسون بوده ولی من چون باید حتما یک جلسه ی کامل رو بهش اختصاص می دادم، برنامه های اضافه توی جلسه قرار می دادم تا وقت کلاس رو بشه پر کرد و یا از طرفی هم مبحثی باید باز حتما توی یک جلسه همچنان باید تموم میشده درحالیکه به سه جلسه تمرین و تکرار احتیاج بوده! پس این یکی از مزیت های کلاس می تونه باشه که با سرعت مناسب شما و استاندارد چلو بره! نه طبق یک برنامه ای که هیچ وقت تغییر نمی کنه و از قبل برای یک طیف وسیعی و به صورت کلی برنامه ریزی شده!

و یا مزیت دیگه ای هم که می تونه وجود داشته باشه، کتاب های vocabulary و لغتی هست که از کتاب های سوم و چهارم به دوره اضافه میشن (یعنی بعد از اینکه شما حداقل دو یا سه کتاب اولیه ی مقدماتی رو تموم می کنید) توی آموزشگاه، فقط این امکان وجود داره که یک کتاب که عموما هم OXFORD WORD SKILL هست رو اون هم به صورت درس به درس جلو رفتن کار بشه! در حالیکه در کلاس هایی که ما با هم خواهیم داشت، برای کار بر روی vocabulary و واژگان به صورت موضوعی و پیوسته و اون هم ترکیبی از چندین کتاب که همه اشون توسط من خلاصه نویسی شده و به صورت اسلاید گردآوری شده اند صورت می گیره (یعنی بدون نیاز به تهیه ی هیچ کتابی می تونید چندین کتاب رو که از قبل براتون بر حسب موضوع دسته بندی شده و کنار هم قرار گرفته شده با تمرینات مربوطه داشته باشید) 

و مزیت دیگه هم به میزان تعامل با معلم مربوط میشه! در کلاس هایی که با من خواهید داشت تعامل ما فقط محدود به کلاس درس نمیشه! بلکه از بعد از تموم شدن دو کتاب و وقتی تکالیف و مخصوصا مهارت speaking وارد فاز و مرحله ی جدیدی میشه و شکل دیگه ای به خودش می گیره! برای شما تکلیف های روزانه (در فواصل بین جلسات) در نظر گرفته میشه! و هر روز هم بازبینی میشن و از جانب من فیدبک دریافت می کنید :)

و اینکه مهارت لیسنینگ خیلی اکثرا به دلیل محدودیت تایم توی کلاس های آموزشگاهی دست کم گرفته میشه و یا بهش پرداخته نمیشه! و یا مهارت ریدینگ! و همینطور رایتینگ! به طوریکه اگر شخصی بعد از پایان دوره ی زبان عمومی قصد شرکت توی آزمون هایی مثل آیلتس و یا تافل رو اگر داشته باشه، در هر سه مهارت تازه متوجه میشه که اصلا اصول و قواعد پایه رو نمی دونه! و باید شروع کنه دوباره و تازه نکات و قواعد مربوط به هر یک رو یاد بگیره.

و در آخر هم اینکه اگر مبتدی هستید و قصد یادگیری و شروع زبان رو دارید مطمئن باشید که با شرکت توی این دوره ها بالاخره غول زبان براتون کم کم شکسته میشه! البته خبری از انگلیسی در شش ماه و سه ماه و سه سوت و دو سوت نیست! بلکه تلاش و زحمت و طبیعتا زمان لازمه ولی کاملا شدنیه :)

 

که البته تشخیص اینکه چه دوره های برای شما مناسب هست با یک تعیین سطح در ابتدا و قبل از شروع هر دوره و کلاسی انجام میشه، تا دوره ای صد در صد مناسب با سطح شما براتون مشخص بشه.پس برای انجام تعیین سطح کافیه اسم خودت رو به همراه یک شماره دارای واتس آپ برای من کامنت کنی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۳
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">