Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

5 منهای یک

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۹ ب.ظ

در راستای قصدی که برای تدریس یک کتاب جدید داشتم! تصمیم گرفتم استارت شروع تدریس این کتاب و پیاده سازی یک سری روش های نوین تدریس رو با مامان و خاله امتحان کنم! هم اینکه بالاخره این دو هم زبان رو یاد بگیرند و هم من دو تا موش آزمایشگاهی داشته باشم برای تمرین و پیاده سازی یافته ها و آموخته های جدید :دی 

از این کلاس باید بگم از این به بعد زیاد از من خواهید شنید، چرا که فقط با برگزار شدن تنها یک جلسه کلی سوژه اتفاق افتاد و اصلا کلاس بی حاشیه نبود و فکر هم می کنم نخواهد بود :))

 

ولی فقط لحظه ای که در رابطه با نحوه ی معرفی کردن خودشون و صحبت از خانواده و تعداد خواهر و برادر و فرزند بود .... خاله حواسش بود و حساب و کتاب ها توی ذهنش انجام شده بودند، شاید خیلی وقت بود به این عدد فکر کرده بود توی خلوت و تنهایی ها و سکوت های آخر شبی که دیگه نمی تونه بگه 5 تا برادر داره و باید عدد 4 رو از این به بعد استفاده کنه! ولی مامان اصلا حواسش نبود و با گفتن عدد 5 برای تعداد برادرهاش و به محض تکرار و اصرار ما بر روی عدد 4 در جهت تصحیح کردن مامان، اول تعجب کرد ولی همینکه خواست دوباره بر 5 اصرار کنه و یا بگه چرا 4! متوجه شد به چی اشاره داریم و بدون حرفی خودش، خودش رو اصلاح کرد و گفت 4 ....

جای خالی دایی همه جا حس میشه ...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۹
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۶)

۲۹ تیر ۹۹ ، ۲۰:۱۵ نار خاتون

من وقتی میخواستم فقط اعداد آلمانی رو از یک تا ده به مامانم یاد بدم دو ساعت غش و ضعف رفتیم:)) فک کن بخوای بهشون کلا زبان یاد بدی:)))

پاسخ:
آلمانی خداییش منم دارم یاد می گیرم مکافاته دیگه چه برسه به مامانامون یاد بدیم :))))

حالا انگلیسی رو ببینم من تا کجا پیش می برم :دی
۲۹ تیر ۹۹ ، ۲۱:۰۰ مترسک ‌‌‌‌‌

روحشون شاد 😔🖤

پاسخ:
ممنون :گل

😂😂😂

پاسخ:
D:
۳۰ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۸ حامد سپهر

روحشون قرین رحمت الهی

پاسخ:
ممنونم 
۳۰ تیر ۹۹ ، ۰۹:۱۷ گمـــــــشده :)

روحشون شاد

پاسخ:
ممنون جانم
۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۸ محمود بنائی

خدا رحمتشون کنه. انشاله روش های جدید را امتحان کنید هم شما هم شاگرها لذت ببرید.

پاسخ:
مچکرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">