Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فراخوان دوره ی مقدماتی یادگیری زبان انگلیسی

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ب.ظ

خب من قراره از آذر ماه برای دوره های مقدماتی و برای دو کلاس توی برنامه ام جا باز کنم. این دوره برای کسایی مناسب هست که تا به حال توی هیچ کلاس زبانی شرکت نکردند و کلا به جز دانش زبانی مدرسه و یا چند واحد زبان توی دانشگاه و یا فیلم و سریال دیدن خیلی اقدامات جدی برای زبان انجام ندادن. حالا اینکه جزییات به چه صورت هست و یا باید چکار کنید رو بیاین تا بهتون بگم :)

اول اینکه این دوره از سه قسمت تشکیل میشه و تقریبا هم نیمه فشرده است و توی یکسال شما می تونید سطح زبان خودتون رو از مقدماتی و بیسیک به نزدیک به ادونس و پیشرفته برسونید. وقتی میگم یک ساله نمی خوام مثل اون تبلیغ هایی باشم که میگن در کمتر از 6 ماه زبان خود را از این رو به اون رو کنید :| خیر. بلکه وقتی میگم یک ساله، به این معنی هست که باید یک سال جدی و متمرکز بچسبید به زبان و براش کلی هم تلاش کنید تا بتونید بعد از یک سال به یه سطح بالا، توی زبان برسید. این ویدئو رو هم اگر نگاه نکردید بهتون پیشنهاد می کنم که ببینید تا با سطح های زبانی بهتر آشنا بشید. پس تقریبا کار آسونی نیست و باید انگیزه ی بالایی داشته باشید و از انجام تکالیفتون سر باز نزنید. چون توی کلاس های من وقتی دیده بشه شما انگیزه ی لازم برای ادامه ندارید و یا مدام سر باز می زنید از انجام تکالیفتون, عذرتون خواسته میشه :دی 

حالا بریم ببینیم قسمت های مختلف دوره شامل چه چیزهایی میشن

قسمت اول دوره ی مقدماتی و بیسیک هست که شامل کار بر روی کتاب TopNotch Fundumental میشه.

قسمت دوم دوره ی متوسطه است که روی کتاب های Top Notch 1 کار میشه.

در این دو قسمت علاوه بر دو کتاب گفته شده کتاب Oxford word skills و فیلم و انیمیشن و کتاب های داستان (Story Book) و پاورپوینت هایی که خود من طراحیشون کردم (مخصوصا در رابطه با مبحث گرامر و موقعیت های مختلف برای تمرین مکالمه که از چندین کتاب گردآوری شدند تا فقط به کتاب تاپ ناچ محدود نباشیم) هم جزو مواردی هستند که در تدریس و یادگیری ازشون استفاده میشه.

دوره ی اول و دوم حدود 7 تا 8 ماه زمان می بره.

متریال های مورد استفاده در دوره ی سوم رو همگی خود من گردآوری کردم و دیگه با کتاب جلو نمی ریم. (وقتی میگم خودم گردآوری کردم به این معنی نیست که از خودم درآوردم، خیر. بلکه به این معنی هست که از چندین کتاب کمک گرفته شده و از تمامی مطالب یک فایل کامل گرداوری شده و در تدریس استفاده میشه) که روند کار تدریس و یادگیری در این دوره ی سوم و آخر که حدود سه تا 4 ماه هست با دوره های قبلی متفاوت هست و کار هم در این مدت فشرده تر خواهد بود و به تلاش و تمرین و زحمت بیشتری هم نیاز هست، یه جورایی غول مرحله ی آخر :دی 

 

کلاس ها سه روز در هفته و روزهای فرد (یا زوج) و در سمت صبح برگزار خواهند شد. کلاس ها فعلا صبح برگزار میشن ولی بعد از یک یا دو ماه امکان انتقال کلاس ها به بعدازظهر وجود داره. ولی برای شروع فعلا صبح :)

و اما هزینه ی دوره ها:

دوره ی اول شامل سه ترم 12 جلسه ای هست که هزینه ی هر ترم 140 هزار تومان

دوره ی دوم شامل 6 ترم 12 جلسه ای هست که هزینه ی هر ترم 160 هزار تومان

و هزینه ی دوره ی سوم هم هفتگی محاسبه خواهد شد، که در کل 10 تا 12 هفته خواهد بود.

 

و اما اینکه چطور ثبت نام کنید:

برای ثبت نام باید اول یه کامنت خصوصی برای من زیر این پست بذارید همراه با یه شماره تلفن دارای واتساپ

بعد من بهتون پیام میدم و یه وقت تعیین سطح بهتون میدم و بعد از تعیین سطح که کاملا هم رایگان هست شما می تونید اگر سوال بیشتری در رابطه با جزییات دوره دارید از من بپرسید و بعد از اون تصمیم قطعی و نهاییتون رو در رابطه با شرکت در کلاس بگیرید و در کل تعیین سطح به معنی اجباری برای شرکت در کلاس نیست و بعد از اون اگر تمایلی به شرکت در کلاس ها نداشته باشید و یا منصرف بشید هم مشکلی پیش نخواهد اومد :) 

تعیین سطح هم برای این انجام میشه که من خودم شخصا مطمئن بشم که سطح زبانی شما کاملا منطبق و مناسب با دوره هست یا نه. 

 

هر سوال دیگه ای هم داشته باشید توی کامنت ها پاسخگو خواهم بود :)

و اینکه از دوستان عزیز هم خواهش می کنم اگر تمایل داشتید پست رو به دوستاتون معرفی کنید ^__^

موافقین ۱۲ مخالفین ۲ ۹۹/۰۸/۱۲
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۱۰)

سلام

خسته نباشید‎(:‎ چه دوره خوبی! چه زحمت زیادی کشیدین‎(:‎

اتفاقا بعضی هارو میشناسم که دنبال دوره مجازی زبان انگلیسی بودن ولی شروع این دوره میخوره به کنکور دکترا و بعد هم ارشد‎):‎ حیف واقعا

ممکنه تکرار بکنید بعدا و باز این کلاس برگزار بشه؟ مثلا بعد از عید یا تابستون؟

یا اصلا چقدر وقت میگیره سه ماه اولش؟ میزان زمان و تکالیف و اینها جوری هست که با کار و درس و کنکور و فلان بشه بهش رسید یا فراغ بال لازم داره؟

پاسخ:
سلام :)
راستش نمی دونم در رابطه با بعد از عید، اگر زمان و تایم خالی داشته باشم آره باز هم برگزار می کنم :) 

و اما در رابطه با اینکه چقدر وقت می گیره، خیلی به طور قطع نمیشه گفت چقدر وقت باید براش گذاشت، چون برای هر کسی متفاوت هست. یه نفر به زمان بیشتری برای تمرین کردن و انجام تکالیف احتیاج داره و یک نفر هم ممکنه به زمان کمی احتیاج داشته باشه، ولی خب باید فکر هفته ای سه جلسه کلاس یک ساعت و نیمه رو کرد و اینکه هر روز در حدود نیم ساعت  توی دوره ها و سطوح ابتدایی لازم هست وقت گذاشته بشه برای تکالیف و تمرین. (که باز هم میگم این یه مقداری حدودی هست و ممکنه برای هر شخصی متفاوت باشه) که البته هر چی سطح بره بالاتر، یه کمی به میزان تکلیف ها اضافه میشه و دیگه توی 6 ماه پایانی حجم کار تقریبا بالاتر هست. 
حدیث در رابطه ب تو باید بگم ک کلاسها و تمرین ها خیلی منظم و مرتبن خیلی خوبه. تو خیلی جدی هستی توی کار اینم خوبه. خیلی پیگیری و این باعث میشه من تنبلی رو بزارم کنار اگر پیگیری های تو نبود واقعا نمیشستم بخونم و اینو مدیون توام. برای هر فیدبک شماره میزنی لیبل میزنی و ویدیو و پی دی اف میفرستی که اونم عالیه. خودت خیلی مسلطی ب زبان و خیلیم خوب توضیح میدی و هروقت ک من یه چیزیرو یادم میرم بهت وویس میدم تو دوباره برام یادآوریش میکنی. خیلی احساس مسئولیت داری و کارتو بدون کم و کاست انجام میدی خلاصه نون حلال درمیاری چون براش واقعا زحمت میکشی و دقت میکنی😍😍😍
پاسخ:
مرسی سحر جونم ^___^ 

اخجون کلاس زبان گذاشتی😁 خرداد ماه کلاس میذاشتی بخاطر کنکور نتونستم :(

فقط چندتا سوال

۱- با درس و برنامه دانشگاه به این برنامه میرسیم؟اخه گفتی فشرده س و تمرین زیاد میخواد

۲- اگه کلاسای دانشگاهمون صبح باشه و با کلاسامون تداخل داشته باشه زمانش قابل تغییره؟

۳- بعد از یکسال ما به چه سطحی میرسیم؟یعنی ریدینگ، لیسینیگ، اسپیکینگ و رایتینگمون کاملا قوی میشه؟ مثلا روون میتونیم بنویسیم یا حرف بزنیم؟(درصورت تمرین و تلاش خودمون)

۴- هزینه دوره سوم چقدر میشه تقریبا؟

۵- گروه درسیمون چند نفره‌س؟😁

 

ببخشید زیاد پرسیدم.مرسی ازت😁🌹🌹

پاسخ:
خب امیدوارم اینبار بتونی ملحق بشی :)

1. ببین توی 3 تا 4 ماه اول حجم تکالیف خیلی زیاد نیست، سختی کار از این شاید باشه که یه کم طول بکشه تا اون استفاده کردن از زبان برات جا بیفته و این کمی برات چالش برانگیز باشه. ولی دیگه 8 ماه دوم حجم تکالیف بیشتر میشه. و خودت دیگه در نظر بگیر که چقدر انگیزه و علاقه برای زبان یاد گرفتن داری که بتونی برنامه هات رو یه طوری تنظیم کنی که به هر دو برسی.
2. راستش تا دو سه ماه آینده فکر نمی کنم امکانش باشه برام تا تایم کلاس ها رو از سمت صبح بخوام تغییر بدم. تنها جابه جایی بین روزهای فرد و زوج سمت صبح می تونه باشه.
3.توصیه می کنم اون ویدئویی که لینکش رو گذاشتم رو ببینی که در رابطه با سطوح مختلف زبان هست. شما توی یک سال از سطح A1 به سطح B2  و یا C1 می رسید.
4. هزینه ی دوره ی سوم رو الان به طور قطع نمی تونم بگم چون هنوز شک دارم که مباحثی که توش قراره تدریس کنم صد در صد چیا باشن و دارم هنوز سبک و سنگین می کنم که چیا رو فیکس کنم. برای همین فعلا مشخص نیست :دی
5. گروه ها هم 6 نفره هستن ولی اگر متقاضی باشه تا 8 هم ممکنه برسه ولی از اون بیشتر دیگه خیر :)

امیدوارم جواب هات رو گرفته باشی 

حدیث تو  یکی از بهتریتن مدرس های با حوصله و  اکسپرت بودی که دیدم هم روی دانش جو هات وقت میزاری هم راه بهشون نشون میده هم آدم پر انگیزه و اکتیوی هستی از این که من دوره های زبانم رو با استادی مثل شما برداشتم بسیار خوشحالم و یه پیشنهاد برای اونای دارم که به زبان علاقه دارن و میترسن چطوری شروع کنن بهتره حداقل برای یه بار هم که شده با حدیث مشورت کنن تا راهنمایتون کنه . 

با تشکر :) 

پاسخ:
ممنونم رضا  ^____^
هفته ی دیگه می بینمت و امیدوارم که مشخات رو هم انجام داده باشی :دی
سلاممم خانم رفیعی خوبید؟؟؟😅 میخواستم بگممممم من عاشق کلاساتون شدم واقعا کلاساتون و طرز اموزشتون خیلی خفنه درسته که کلاس ما کنکوری بود ولی خب کلی نکته یاد گرفتم و تونستم منی ک درصد تستام تو ازمون پارسال یادمه ۱۰ درصدم نبود امسال تو اولین ازمونم برسم به ۶۰ ۷۰ درصد و این خب خیلی خوب بود واقعا از کلاساتون راضی بودم و بعد کنکور اگه وقت بشه حتمااا باهاتون کلاس زبان بر میدارم
پاسخ:
مچکرم فاطمه جان و خوشحالم که کلاس برات تا این اندازه مفید بوده :)

 الان ویدیو رو دیدم خیلی هول و بی دقتم😁

من دوسال پبش تاپ ناچ سبز و ابی و قرمز رو گذروندم یعنی ۶ تا کتابشو. الانم سطح زبانم متوسط به بالاس یعنی کلاس مناسب من نیست؟

پاسخ:
نه دیگه دقت کنی نوشتم برای کسی که تا به حال کلاس زبان نرفته اصلا.

الان پس باید ازت یه تعیین سطح بگیرم, چون برای سطوح دیگه هم کلاس هست :)
شماره ی واتساپت رو برام بذار اگر خواستی تا ازت یه تعیین سطح بگیرم و راهنماییت کنم ^__^
۱۴ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۹ زهرا یگانه

اچ سنسِی! (وی با نامی که تیچر را  در گوشی ذخیره نموده همیشه او را صدا می کند!)

از تنبلی خودم بگم یا از خوبی دوره های شما؟ :)) 

در واقع برایند این دو مولفه برای من کارساز بوده خدا رو شکر. 

چیزی که دوست دارم بهش اشاره کنم (فکر کنم تا بهش اشاره نکردم، می خواستم بگم وسط کلاس بودیم و بعدش هم یادم می رفته) دلبر بودن و کامل بودن پاورپوینت  هاست! اینقدر با سلیقه ساخته شدن که بعد از هر موضوع من منتظر دیزاین پاورپوینت بعدی هستم، چند باری با خودم گفتم یعنی این ها رو چه جوری می سازه؟ با هر دفعه دیدنشون چشمام  این شکلی میشه: (*___*) حالا جدا از سلیقه ی به کار رفته در مطالب درسی، کامل بودن گرامر ها و فایل های لغات به نظرم قابل تحسین هست. 

خلاصه که موفق باشید اچ سنسِی. 🙆‍♀️🌷

پاسخ:
اولین بار که بهم گفتی سنسی یه لحظه فک کردم اشتباه تایپی بوده :دی 

ولی حالا میگی تنبلی! نظر من رو بخوای تو بهترین و منضبط ترین و سر وقت ترین و کوشا ترین دانش آموز من بودی تا به حال با اختلاف زیاد ^___^
و من بسیور بی دردسر و با خیالی آسوده با تو تا اینجا جلو اومدم :)

وای شاید باورت نشه ولی روی طرح و شکل پاورپوینت ها بعضی وقت ها از خود مطالب اصلی بیشتر وقت می ذارم :)))))))) کلا به رنگی بودن و متوع بودن و اینکه هر چیزی یه شکل ظاهری قشنگ و مرتب و منظم هم داشته باشه خیلی اعتقاد دارم، خب خدارو شکر که مورد پسند بودن ^__^

چرا صبح؟

ما که شاغلیم، چه کنیم؟ :))))

پاسخ:
ّبرای اینکه بیشترین تایم خالی من الان و تا دو سه ماه آینده سمت صبح هستش. 

ولی اگر تعداد متقاضی ها برای سمت بعدازظهر بیشتر بشه، امکان تشکیل یه کلاس سمت بعدازظهر هم هست :) که برنامه هام رو جابه جا کنم و اینا. ولی خب میگم باید متقاضی براش باشه. اگر از دوستات و نزدیکا و همکارها کسی رو سراغ داری که بخواد زبان یاد بگیره، بهشون معرفی کن تا با هم یه گروه 5 تا 6 نفره تشکیل بدین و بدین ترتیب در بعدازظهر هم میشه گلاس داشت :)

حتما میگم💚💚

ممنونم💙💙

پاسخ:
👌
۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۰۳ پیمان کرامتی

مسیرت دوس دارم :)

پاسخ:
مچکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی