Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بادی پازیتیویتی

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۰۲ ب.ظ

من 75 کیلو شدم. بله درسته از پارسال همین موقع حدود 8 کیلو اضافه وزن پیدا کردم. نمی دونم چرا واقعا! شاید هم بدونم خب. چون سطح انرژی و فعالیتم کم شده به نظرم. از کرونا به بعد و این طرز زندگی همه چیز آنلاین و تو خونه نشینی هم که دیگه بدتر شد اوضاع. 

دوست دارم به همون 66 کیلویی بودنم برگردم ولی راهی براش ندارم یا بیشتر انگیزه ای و ازون طرف هم هر چی بیشتر به وزنم فکر می کنم بیشتر استرس میاد سراغم. 

شنبه بعدازظهر رو درگیر سونوگرافی و دکتر و چکاپ بودم, چون چندین وقته پهلوی چپم خیلی درد می کنه و فکر می کردم شاید از کلیه ام باشه. دیگه رفته بودم یه سونو بدم, گفتم رحم و تخمدان و مثانه هم چک کنن. همه چییییز سالم بود و داشتن به طور نرمال کار خودشون رو می کردن. بعد از گفتن جواب از سمت دکتر, من رو به دکتر که پس این درد لعنتی از چیه؟ دکتر گفت بخواب تا یه معاینه انجام بدم و وقتی داشت پهلوها و شکمم رو با فشار دادن چک می کرد تا ببینه منبع دردی پیدا میشه یا نه, با خنده و درحالیکه شیکم و پهلوهای من همچنان زیر دستش بود برگشته میگه: چه تپلم هستی!! خنده ام گرفت:دی میگم آره [با خنده] 

و در نهایت تشهیص دکتر این بود به خاطر نشستن و بی تحرکی زیاد باید باشه که پهلوم درد می کنه! و گفت وزن کم کنم! نه با کم خوردن, با ورزش کردن! 

ولی دلم شکست! اولش خندیدم و یا خنده دار به نظرم اومد بهم گفت تپل! ولی کم کم غصه ام گرفت. ازینکه من در نظر دکتر یه تپل بی تحرک بودم :/ یه روز غمباد گرفتم بابتش! تا در نهایت خودم رو جمع و جور کردم و با تپل اومدنم به صلح رسیدم, ولی سخته! آدم یه وقت هایی یادش میره نظر و برآورد بقیه ملاک نیست و میذاره تاثیر بذارن روش! مثلا دکتر باید به من می گفت تحرکت رو بیشتر کن و واقعا درک نمی کنم چرا باید به وزنم و بدنم هم ایراد بگیره! 74 کیلو برای من وقتی تپل به نظر می رسم چیز بدی نیست که به خاطرش باید کامنت منفی دریافت کنم. یادم بمونه دفعه ی بعدی هرکسی راجع به وزنم نظر داد, نذارم فکر کنه که خودم از وضعیتم ناراضی ام. و همینطور هم تصمیم گرفتم دیگه خودم رو وزن نکنم و روی ترازو هم نرم ولی تحرک و فعالیتم رو بیشتر کنم. به جای روزی ده دقیقه ورزش کردن, دارم سعی می کنم بیست دقیقه تا نیم ساعت ورزش کنم. یه سری روزها تو ساعت های خلوت برم پیاده روی. ولی دیگه خودم رو بابت وزنم سرزنش نکنم. 

#عنوان رو سرچ کنید توی تمام شبکه های مجازی و انواع و اقسام بدن های نرمال رو ببینید.

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۰۸/۲۰
حدیث

MyDailyShit

نظرات  (۷)

۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۷:۰۹ زهرا یگانه

حالا اگه بفهمی یکی مثل ابوعلی سینا طرفدار کمی اضافه وزن داشتن بوده چی میگی؟ :)) شیخ الرئیس معتقده اگه از حد نرمال خودت (اینجا سنجش وزن برحسب مزاج ِ فرد هست) چند کیلو بیشتر باشی بهتره و الزاماً به این معنا نیست که از خط تعادل خارج شدی.

پاسخ:
چقدر ابوعلی سینا رو دوست دارم پس :))

مرسی از این دلگرمی با پایه و اساس علمی :دی
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۸:۴۱ دُردانه ‌‌

به منم میگن بخور تپل شو

سال‌هاست چهل‌وچهار هستم و راضی‌ام از خویش :|

پاسخ:
وقتی نمیشه دیگه, واقعا نمیشه! چرا این همه اصرار خب :/
۲۰ آبان ۹۹ ، ۲۰:۴۹ هیـ ‌‌‌ـچ

کل پست یه طرف، کامنت دردانه یه طرف، جدی ۴۴ ؟ ۴۴ کیلو؟! عدد بانمکی بود :))

پاسخ:
:دی
یعنی الان 55 و 66 و 77 هم با نمکن؟ :)) 
من بشم 77 خوبه پس :دی
۲۰ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۳ سیده فرفره!

خوندم دیدم هرکی یه داستانی داره! شما شاید تپل باشی یکم من لاااغر😂

چقدر تو خونه هم میگن بابا یکمممم لااقل بیشتر خوراکی بخور چاق بشی😂🤦🏻‍♀️

پاسخ:
پس شما هم ...
۲۱ آبان ۹۹ ، ۰۶:۴۸ دُردانه ‌‌
پاسخ:
مرسی از ارائه ی مدرک :دی
۲۱ آبان ۹۹ ، ۰۷:۲۲ هیـ ‌‌‌ـچ

چون خودم ۶۲ کیلوام (قد: ۱۸۲) فکر می‌کردم دیگه از من مانکن‌تر نداریم که الان دیدم گویا داریم :))

شما کلاً خوبی چون رفیق مایی ;)

پاسخ:
حالا داداش منو پس ندیدی, قشششنگ برعکس من :/ 
با قد 190, اونوقت 65 کیلوعه :دی خلاصه بدون از تو مانکن تر هم هست :))
ممنانم ^____^
۲۱ آبان ۹۹ ، ۱۵:۵۲ هیـ ‌‌‌ـچ

من در برابر داداشتون چاق محسوب میشم :))

ماشالا به قدشون البته :)

پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی