Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

اوکی مرسی

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۲ ق.ظ

نمی دونم چرا هر وقت یک نفر این رو در جواب یه پیام مبسوط و یا یه وویس حداقل یک دقیقه ای برام می نویسه, قشنگ حس می کنم بهم فحش دادن :)))

 

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۶
حدیث

MyDailyShit

نظرات  (۶)

۲۶ آبان ۹۹ ، ۰۱:۴۹ 1 بنده ی خدا

:)))) تو تنها نیستی

پاسخ:
خب خدا رو همدرد دارم :دی

حتی «مرسی» خالی حال من رو انقدر به هم نمی‌زنه؛ ولی این ترکیب باعث می‌شه دلم بخواد برم بزنم طرف رو :))))

پاسخ:
دقیققققققا :))

یا اینکه بری بشینی برا یکی دوساعت حرف بزنی تا راهنماییت کنه بعد طرف برگرده بگه بازم هرطور خودت صلاح میدونی !!! یعنی با تریلی از رو آدم رد میشه

پاسخ:
خوشبختانه من این مشکل رو ندارم، چون خیلی درد و دل کردن و راهنمایی خواستن برام چیز سختیه و اصلا از پس گفتنش برنمیام چه برسه به اینکه طرف ناامیدم کنه :دی
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۸ یاسمن گلی:)

هیچوقت تنها نیستی همراه اول :دی 

پاسخ:
:))
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۵ هیـ ‌‌‌ـچ

من که قشنگ حس می‌کنم طرف یه مسلسل گرفته جلوم و داره میگه «اگه به حرف زدن ادامه بدی، آبکشت می‌کنم» ! :))

پاسخ:
یا ازین مدل های چشم و ابرو اومدن و اینا که مرسی ازین که اینقد زیاد حرف مفت زدی :))))
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۵ عاشق بارون... ⠀

کلاً درد مشترک همه بود انگار! :))

پاسخ:
آره انگار :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی