Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

1600 روز

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱ ب.ظ

1600 امین روز از عمر این وبلاگ :)

هر بار نگاهی به عمر وبلاگ مینداختم و می دیدم تبدیل به یک عدد رند شده، می خواستم یه پست بنویسم ونشد تا بالاخره بعد از 1600 روز قسمت شد که من این پست رو بنویسم. من یک جایی توی تابستون سال 89 بلاگر شدم. بارها از فرایند بلاگر شدنم گفتم اگر قدیمی باشید و خونده باشید. ده سال بلاگر بودن و حالا، و فقط 1600 روز آرشیوی که باقی مونده. بابتش غمگین نیستم. چرا که فکر می کنم تمام اون سال ها و روزهای گذشته بلاگری بودم که به شدت احساس ناامنی می کرد. که هر چیزی رو که می نوشت هیچ وقت از قبل این گزینه رو توی ذهنش چک نمی کرد که آیا بعد از نوشتن این پست آمادگی این رو داره که روزی همه ی آدم ها این پست رو بخونند و یا نه. بیشتر چیزهایی رو که منتشر می کرد واهمه ی خونده شدنشون هم باهاش همراه بود. ولی حالا اون واهمه ی خونده شدن از سمت هرکسی رو دیگه ندارم، حالا هر پستی رو قبل از انتشار یه دور برای خودم می خونم و تصمیم می گیرم که آیا این حرفی هست که چند سال بعد هم بخوام پاش وایسم و از نوشتنش شرمنده نباشم و یا پشیمون. 

توی این 1600 روز خیلی کمتر نوشتم، خیلی کمرنگ تر بودم. الان و بعد از این 1600 روز خیلی ها که اون اوایل بودند دیگه نیستند. بلاگر خسته تری هستم ولی خب همچنان بلاگر هستم و امیدوارم بمونم :)

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۴
حدیث

نظرات  (۶)

تبریک بابت حضور ۱۶۰۰ روزه‌ت توی دنیای وبلاگ‌نویسی.

آرزوی موفقیت و شادکامی 

 

 

پاسخ:
مچکرم :)
۰۵ دی ۹۹ ، ۱۰:۳۸ یاسمن گلی:)

به به خیلی هم عالی :) تبریک میگم ^_^

پاسخ:
^___^
۰۵ دی ۹۹ ، ۱۷:۵۲ محمود بنائی

😁 مبارکه، بالاخره 1600 هم درسته مثل 99/9/9 نیست اما یک عدده تقریبا رنده دیگه انشاله 9999مین روز را پست بگذارید تقریبا میشه 23 دیگه. 

پاسخ:
23 ساااال دیگه :دی
ایشالا زنده باشم و ببینم اون روز رو :))

عمرتون پایدار.

پاسخ:
🌹
۰۶ دی ۹۹ ، ۱۱:۰۲ هیـ ‌‌‌ـچ

نمی‌دونم دقیقاً چند ساله که می‌خونمت اما خوشحالم که هستی و می‌خونمت ^_^

همیشه باش و همیشه بمون، خب؟ :)

پاسخ:
ممنونم رفیق با معرفت وبلاگی ^___^
۰۶ دی ۹۹ ، ۲۳:۵۲ حامد سپهر

تبریک میگم، ایشالا همیشه از شادیات بنویسی:)

پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی