Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

در این روزها که می گذرد، چه می گذرد؟

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۱۰ ب.ظ

این روزها خیلی روزهای یه جوری هستن. خیلی خسته ام و بیشتر در حال سکوت و بی انرژی برای حرف زدن. شروع کردن به پیاده روی و ورزش کردن. تنها چیزیه که بهم انرژی میده. تنها چیزیه که باعث میشه یادم بره خسته ام و پر از انرژی میشم باز. ولی باز باقی اوقات حس لاک پشتی رو دارم که همه اش با خودش داره میگه چرا همین یه ذره هم باید حرکت کنم، چرا همینجا نایستم و همینجا فرو نرم توی لاک خودم. 

باز ولی یه چیزی توی وجودم دستمو می گیره و تو چشمهام نگاه می کنه و موهام رو می زنه کنار و صورتم رو توی دو تا دست هاش می گیره و میگه عیبی نداره اگه حالت خوب نیست،عیبی نداره می فهممت. پاشو با هم بریم یه کم راه بریم و یه کم خودمون با هم از این دنیا دور بشیم. 

همیشه برای زندگی کردن توی یه شهر کوچیک غر می زنم و غر می زدم ولی حالا برای اولین بار می بینم از یه خاصیت و ویژگی مردمان شهرهای کوچیک چقدر خوشحالم. که تنهایی علاقه ای به بیرون رفتن و تنهایی برای خودشون وقت گذروندن ندارن. پس چی میشه؟ میشه اینکه همه جا توی روزهای هفته خلوت و خالیه و وقتی هوا ابریه حتی، و وقت هایی که هوا کمی سرده و وصبح ها هم همینطور. پس یک عالمه جاهای قشنگ و خلوت و یه سکوت لذت بخش که میشه توش گم شد و میشه حس کرد توی یه سیاره ی دیگه فقط خودت هستی و خودت. 

 


دریافت

 

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۹/۱۰/۱۵
حدیث

نظرات  (۴)

منم فردا صبح زود تصمیم دارم برم بازار، انقدر زود که صدای بالا کشیدن کرکره‌ها رو بشنوم، و از این ویژگی شهرهای کوچک که اشاره کردی استفاده ببرم :)

امیدوارم ماجراهای خوب و شاد و هیجان انگیز زیادی رو پیش رو داشته باشی عزیزم. 

پاسخ:
آخ اون صدای بالا کشیدن کرکره ها، اون تماشای بیرون اومدن یه شهر از خواب و رسیدنش به بیداری و جنب و جوش ^____^

ممنونم :)
۱۵ دی ۹۹ ، ۲۰:۴۴ عاشق بارون... ⠀

وای خط های آخرت چه حس خوبی داشت. دلم خواست! :)

پاسخ:
^___^
۱۶ دی ۹۹ ، ۰۹:۲۸ هیـ ‌‌‌ـچ

کرونا که اندازهٔ کافی کم‌رمقمون کرده بود این سرما و کمبود نور خورشید و بعدشم این آلودگی هوا، قشنگ بی‌رمقمون کرده اما به قول شما خودمون باید هوای احوال خودمونو داشته باشیم... اتفاقاً پریروزا به دوستم می‌گفتم که درسته زورمون به دنیا نمی‌رسه اما زورمون به خودمون که می‌رسه! پس تلاشمونو بکنیم که از اینی که هستیم، بهتر باشیم حداقل، حتی شده اندازهٔ یه اپسیلن!

پاسخ:
آخ که من این روزها چقدر باید ازین جمله انگیزشی ها به خودم بگم تا یادم نره :))

می دونی تو این هوای آلوده، بعد از دوهفته رفتم بیرون، تازه اونم با ماشین. برگشتنی دیدم حالم بد شده‌. فرداش هم درست و حسابی نبودم. یه ویژگی دیگه خوب شهرهای کوچیک هم میمونه این باشه که هر وقت دلت خواست میتونی بری بیرون!

امیدوارم که از این یه جوری بودنه در بیای:)

پاسخ:
حالا باورت میشه اون آلودگی به کنار، یه ویژگی شهرهای کوچیک این نیست که هر وقت بخوای بتونی بری بیرون :دی 

یعنی در حقیقت براشون عجیبه تو دختر تنها بالای یه تپه تنها نشسته باشی و یا تنهایی بخوای یه مسیری رو بری پیاده روی مگر اینکه با کسی قراری چیزی داشته باشی. ولی خب من اهمیتی نمیدم و میرم چون بخوام به این چیزها هم اهمیت بدم دیگه چیزی ازم نمی مونه به واقع :))

ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی