Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فر اخوان دور جدید کلاس های زبان

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷ ب.ظ

خب نوبتی هم باشه، باز نوبت فراخوان یه دوره ی جدید دیگه از کلاس های زبان هست :)

اول دوره ای که مختص کسانی هست که تابه حال توی هیچ کلاس زبانی شرکت نکردند و می خوان زبان رو از پایه و سطح مقدماتی شروع کننند:

حالا بریم ببینیم قسمت های مختلف دوره شامل چه چیزهایی میشن

قسمت اول دوره ی مقدماتی و بیسیک هست که شامل کار بر روی کتاب TopNotch Fundumental میشه.

قسمت دوم دوره ی متوسطه است که روی کتاب های Top Notch 1 کار میشه.

در این دو قسمت علاوه بر دو کتاب گفته شده کتاب Oxford word skills و فیلم و انیمیشن و کتاب های داستان (Story Book) و پاورپوینت هایی که خود من طراحیشون کردم (مخصوصا در رابطه با مبحث گرامر و موقعیت های مختلف برای تمرین مکالمه که از چندین کتاب گردآوری شدند تا فقط به کتاب تاپ ناچ محدود نباشیم) هم جزو مواردی هستند که در تدریس و یادگیری ازشون استفاده میشه.

دوره ی اول و دوم حدود 7 تا 8 ماه زمان می بره.

متریال های مورد استفاده در دوره ی سوم رو همگی خود من گردآوری کردم و دیگه با کتاب جلو نمی ریم. (وقتی میگم خودم گردآوری کردم به این معنی نیست که از خودم درآوردم، خیر. بلکه به این معنی هست که از چندین کتاب کمک گرفته شده و از تمامی مطالب یک فایل کامل گرداوری شده و در تدریس استفاده میشه) که روند کار تدریس و یادگیری در این دوره ی سوم و آخر که حدود سه تا 4 ماه هست با دوره های قبلی متفاوت هست و کار هم در این مدت فشرده تر خواهد بود و به تلاش و تمرین و زحمت بیشتری هم نیاز هست، یه جورایی غول مرحله ی آخر :دی 

 

کلاس ها سه روز در هفته و روزهای زوج (یا فرد) و در سمت عصر برگزار خواهند شد. 

و اما هزینه ی دوره ها:

دوره ی اول شامل سه ترم 12 جلسه ای هست که هزینه ی هر ترم 160 هزار تومان

دوره ی دوم شامل 6 ترم 12 جلسه ای هست که هزینه ی هر ترم 180 هزار تومان

و محاسبه ی هزینه ی دوره ی سوم هم که در کل 10 تا 12 هفته خواهد بود بعد از پایان دوره ی اول و دوم انجام میشه و وابسته به شرایط مشخصی خواهد بود.

 

و اما اینکه چطور ثبت نام کنید:

برای ثبت نام باید اول یه کامنت خصوصی برای من زیر این پست بذارید همراه با یه شماره تلفن دارای واتساپ

بعد من بهتون پیام میدم و یه وقت تعیین سطح بهتون میدم و بعد از تعیین سطح که کاملا هم رایگان هست شما می تونید اگر سوال بیشتری در رابطه با جزییات دوره دارید از من بپرسید و بعد از اون تصمیم قطعی و نهاییتون رو در رابطه با شرکت در کلاس بگیرید و در کل تعیین سطح به معنی اجباری برای شرکت در کلاس نیست و بعد از اون اگر تمایلی به شرکت در کلاس ها نداشته باشید و یا منصرف بشید هم مشکلی پیش نخواهد اومد :) 

تعیین سطح هم برای این انجام میشه که من خودم شخصا مطمئن بشم که سطح زبانی شما کاملا منطبق و مناسب با دوره هست یا نه. 

 

و اما یکی از کلاس های سطح متوسط و اینترمدییت من (همون دوره دوم) دو نفر ظرفیت خالی داره، اگر قبلا تجربه ی کلاس رفتن داشتید و در همون سطوح اولیه نیمه کاره رها کردید و تمایل دارید دوباره ادامه بدید، باز کافیه یه پیام به من بدید تا من ازتون تعیین سطح بگیرم و مطمئن بشم که برای شرکت در این دوره مناسب هستید و اگر امکانش بود به ما ملحق بشید.

 

اینجا هم یک ویدئو هست که خودم تهیه کردم در رابطه با تعیین سطح و اینکه چی هست و چه کارکردی داره. خیلی محتصر و مفید سعی کردم مواردی که برای آشنایی اولیه لازم هست رو توضیح بدم.

 


دریافت

هر سوال دیگه ای هم داشته باشید توی کامنت ها پاسخگو خواهم بود :)

و اینکه از دوستان عزیز هم خواهش می کنم اگر تمایل داشتید پست رو به دوستاتون معرفی کنید ^__^

 

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۹/۱۰/۱۶
حدیث

نظرات  (۱)

۱۷ دی ۹۹ ، ۰۸:۱۶ هیـ ‌‌‌ـچ

چشم، معرفی می‌کنیم :)

پاسخ:
کمال تشکر و قدردانی ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">