Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

پیشنهادی اگر دارید..

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ
در باب کتابی از یک نویسنده ی اهل آمریکای جنوبی برای یکی از قسمت های چالش:)
خودم هر کتابی رو شروع کردم متاسفانه نتونستم به پایان ببرم به این دلیل که اکثرا درون مایه تاریخی داشتن_ با توجه به اینکه حتی سر سوزنی راجع به تاریخچه ی آمریکای جنوبی پیش زمینه ای نداشتم و فعلا هم ندارم!! _

پس پیشنهاد داستانی اگه دارید بفرمویید :)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
حدیث

نظرات  (۷)

داستان کوتاه مارکز بخون. از این کتابا که چند تا داستان کوتاه داره.
یکی دارم خودم،  دوره دستم نمیرسه اسمشو نگاه کنم:)).
پاسخ:
اوهوم داستان کوتاه هم پیشنهاد خوبیه :)
اگه گذرت افتاد حالا بعدهاااااااااا بیا اسم کتاب رو بگو :))
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۳ رهگذر دیوانه
پوست انداختن فوئنتس رو بخون تا کلا بیخیال آمریکای جنوبی بشی :دی
پاسخ:
چوطور؟
می‌گم حالا نرم بخونمش کلا بیخیال زندگی بشم ؟ :دی
من دارم مادام بوواری گوستاو فلوبر رو می خونم ... اگه دوست داشته باشی می تونی امتحانش کنی! :)
پاسخ:
مادام بوواری همونه که تو مایه‌های آناکارنیناست؟ _ منظورم درون مایه‌ داستانه البته_
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۱ اسپریچو ツ
منم خیلی باهاشون ارتباط برقرار نمیکنم:؟
پاسخ:
اوهوم *__*
من دارم صد سال تنهایی رو میخونم جذبم کرده فقط اسامیش خیلی سخته!
مزرعه حیوانات جورج اورول هم عالی بود کوتاه و پرمفهوم.
پاسخ:
آره اینا هم گزینه‌های مشهوری هستن ، مرسی بهشون فکر می‌کنم :دی
دوازده داستان سرگردان!!!!
پاسخ:
تچکر :)
کلاس پرنده یِ اریش کستنر پیشنهاد میشه...فضای دلنشینی داره...
آرزوهای بزرگ چارلز دیکنز و طاعون آلبر کامو هم که بهترینن دیگه=)
پاسخ:
فرزندم اینا که هیچ کدوم اهل آمریکای جنوبی نیستن ، همه اروپایی هستن :دی

دنبال یه اثر داستانی از یه نویسنده ی آمریکای جنوبی می‌باشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی