Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

I Wonder

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ق.ظ
یه سری فیلم ها هستن که بعد از پایان آدم رو با یه سو وات خاصی روبرو می کنن :/ نمی دونی عیب از تو بوده که نگرفتی عظمت و شکوه اثر رو یا نه حقیقتا عیب از خود فیلمه بوده!! بعد میگی پس این مدح و ثناها و این اسکار فیلم چی میگه :/
نامبرده فیلم Moonlight را منظور می باشد :|
تا قبل از مون لایت واندرینگ بودم از ۱۴ تا اسکاری که دادن به لالالند و بعد هم درو کردنشون، آمــــــــــا بعد از مون لایت حقیقتا ... *___*
خدا وکیلی عیب الان از منه یا فیلمه؟ :|
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۳
حدیث

نظرات  (۱۱)

تو هم با لالالند مشکل داری پس:| خدا رو شکر من تنها نیستم، بر فروهر پاکت درود حتی :|
پاسخ:
لالالند جوریه که همینکه میبینیش همه اون اشتیاق و تصوراتت از فیلمه، فسسسسسسس عین باد بادکنکی که بهش سوزن بزنن خالی میشه و تو هوا سرگردون میشه :|||
درود بر شرفت آریایی :دی
حقیقتاً جفت ـشون هیچی ندارن :| اسکار از همین حماسه آفرینی ها زیاد کرده ... .
پاسخ:
حرص آدم درمیاد تو اینجور مواقع :/
هردو:)))
آبتون توی جوب نرفته شاید
پاسخ:
نه اتفاقا من خیلی خانم و منین و بزرگوارانه سعی کردم برخورد کنم :/
من مونلایت رو هنوز ندیدم، اما لالالند خداییش :|||||

کلا کاندیدای امسال تو دیوار بودن. چه اونایی که بردن چه اونا که نبردن. 
باز اون فیلم "اگر سنگ هم از آسمون بباره" چارتا موسیقی خوب و دیالوگ درست حسابی داشت بین اینا. منچستر رو هم هنوز ندیدم، اما قیافش می خوره باز از اینا بهتر باشه :))
البته لالالند هم واسه موسیقی و لباس و ایناش بود بیشتر اسکارا فککنم.
پاسخ:
حتما مون لایت رو دیدی بیا بگو نظرتو.

منچستر بای د سی عالیه و هاکساو ریج که عالی تر بود و بعدم  آره هل اُر های واتر هم خوب بود _اولین فیلمی بود که اون فضای تگزاسیش نه خفقان آور و هم آلود بود واسم، نه گلومی و غمگین !! ( مشکلی که من با بیشتر فیلمهایی که تو تگزاس میگذره داستانشون دارم:/) _ Arrival هم خوب بود، حتی پسنجرز به نظر من از لالا و مون لایت بهتر بود که فقط تو یه سری طراحی صحنه و موسیقی کاندید شده بود!! fences و Hidden Figure هم هنوز ندیدم نمی دونم اونا چطور بودن!

دیگه اصلی که بهترین کارگردانی بود رسید به لالا و دیمین شزل :||| بهتریییین فیلمم که اول دادن به لالا بعد گفتن اشتباه شده دادن به مون لایت :// کلا این دوتا یکه تاز بودن دیگه :|||

ولی آهنگ سیتی آف استارز فیلم رو خدایی خودم خیلی دوست دارم ^__^
من هنوز مونلایت رو ندیدم 
پاسخ:
دیدی بیا نظرت رو بوگو .
در مورد لالالند سکوت کن به تقوا نزدیک تره:|
پاسخ:
در مواجهه با مون لایت سکوتم طولانی تر شد ولی :/
از وقتی «آرگو» اسکار گرفت من دیگه اون مترسک سابق نشدم، لالالند و امثالهم که دیگه جای خود دارن :|
پاسخ:
آرگو واسه آمریکایی ها مثه فیلمهای سلحشور و ده نمکی و امثالهم واسه ملت خودمونه :)))) صد در صد اسکار رو میگرفت!!
ولی واسه من ، بن افلک بعد از آرگو دیگه اون آدم سابق نشد :| 
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۴۱ هولدن کالفیلد
البته به لالا لند نامزدی دادن، مونلایت رو من وقتی دیدم به خودم کفتم "قشنگ معلومه برای نامزدی اسکار ساختنش" فرداش اسکار گرفت!
موضوعش که همزمان در مورد سیاه ها و قضایا!!! بود در اسکار گرفتنش بی تاثیر نبود!
البته وجدانا بازی ماهرشلا عالی توش عالیییی بود!
پاسخ:
هولدن و پیش بینی‌های قطع به یقینش :| 

ماهرشالا :)) خودشم آدم باحالیه :دی


منم arrival رو دیدم نامزد هشتا اسکار شده حالم بهم خورد معمولا این فیلمهای اسکاری ادمو ناامید میکنن
پاسخ:
حالا من برعکس ارایول رو دوست داشتم :دی
من که هیچ کدومشونو ندیدم و دیگر هیچ :|
پاسخ:
خوب کاری کردی :دی
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۳۵ نفس نقره ای
نبینم؟ میخواستم وبارو که خوندم برم ببینم :|
پاسخ:
نه ببینشون، بد نه در اون حد که حتی ارزش وقت گذاشتن رو هم نداشته باشن، در این حد که در حد اون تمجید و تعریف‌ها فقط نیستن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی