Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Here It Is

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ق.ظ
گاهی وقت ها هست که زندگیت یه گره کور داره، یه مشکل و یه مسئله که هیچ راه حلی واسش نیست جز اینکه باهاش کنار بیای، حتی اگه زندگیت رو کاملا کوفتی و غیرقابل تحمل کرده باشه، بازم چاره ای نداری، چون یه گره کور، یه گره کوره!!!
ولی گاهی وقت ها هست که حال و روزت مثه یه کلاف سردرگم می مونه!! بعد که میشینی و سر فرصت این کلاف رو سوا می کنی و تر و تمیز یه گلوله ازش جدا می کنی، هم می فهمی که دردت چیه و هم درمونش رو می فهمی، منتها ... منتها بازم سر همون خونه ی اول می مونی، همچنان روزهات گند و مزخرفن، همچنان سرخورده ای و مثه یه مرغ سرکنده بی آرامش و بی قراری، چون درمونی که دردت داره، راه حلی که مشکلت داره آسون نیست، چون تو شجاع نیستی، چون شجاعتشو نداری ...

و اینجاست که آرزو می کنی کاش با یه گره کور طرف بودی...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
حدیث

نظرات  (۵)

برای کلاف راه حل خاصی ندارم، اما اگر صرفا یه کُپه نخ ن، هر پنجتا انگشتتو فرو کن توش و بعد دستهاتو روبروی هم از هم فاصله بده. سرش پیدا نمی شه اما از اون در هم تنیدگی نجات پیدا می کنن و شاید با کمی تلاش سرش هم پیدا بشه.
البته گاهی اوقات باید در همون حالی که دستات از هم جداس، یکی رو صدا کنی بیاد از وسط قیچیشون کنه. البته که این دیگه راه حل آخره و پیشنهاد نمیشه، چون باید بعضیاشونو باز بشینی به همدیگه وصل کنی. مثل آدمایی که طی این پروسه ناراحت کردی، تفکراتی که عوض کردی، فرصتایی که خراب کردی، و ...
که مسلمن وقت زیادی میگیره و ممکنه اوضاع خرابتر از قبل شه.

البته از نظر من قبل از تمام اینا باید ببینی جنس مشکل چجوریه. اگه مشکلیه که با کمک حل میشه، آدمشو پیدا کن. اگه با فاصله گرفتن یا حرف زدن یا هرچی حل که نه، اما راه حلش پیدا میشه امتحانش کن. خلاصه جنسشو پیدا کن دیگه اگه تابحال اینکارو نکردی.

فقط اینکه نشستن و دو روز تمام یه کله (یه کلههه ها، حتی بدون خواب)  آهنگ گوش کردن رو از گزینه هات حذف کن. من امتحان کردم جواب نداده -_-
پاسخ:
مشکلیه که با کمک هیچ کسی حل نمیشه و فقط خودم باید همه ی جرئت و شجاعتمو جمع کنم و بگیرم تو مشتمو برم حرفمو بزنم ولی ... از بعدش میترسم!! اصلا از حتی یه قدم برداشتنم می ترسم!!

همین فقط جرئت و شجاعت -__-

گاهی با یه کلاف کور مواجهی که معلوم نیست سرش کجاست و تهش کجاست :/
خیلی حس داغونیه، خیلی...
پاسخ:
خوبه دیگه، تعبیرات منو با تعبیرات خودتون درهم می آمیزید :دی

انگار هر کسی کلا به یک نحوی حس های خوب نداره -_-
۱۵ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۳۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شجاع باش توکا:))
زندگی همینه. باز کردن یه کلاف سردرگم یا گاهی یه گره کور!
پاسخ:
 :دی
من هر موقع کلاف سر در گمی گیرم میفتاد یا شادی من گیرش میفتادم خودم یه جاش رو پاره میکردم و از همونجا ادامه ی کلاف رو می پیچیدم . والا ! فوقش یه گره میزدم که دو سر کلاف رو بهم ببندم . چیکار کنیم وقتی بعضی گره های بهم پیچیده واسه باز شدن آدم نیستن ؟! 
پاسخ:
یا چکار کنیم وقتی خودمون آدم نمیشیم و خودمون رو نجات نمیدیدم -_-
وات ابوت کسی که بتونه یه راه باسیاست برای رسیدن به خواسته ت نشونت بده که بتونی جوری حرفتو بزنی که خیلی اثرات مخربی نداشته باشه؟ یه آدم عاقل که بتونه کار رو برات ساده تر کنه 
پاسخ:
اگه بگم حتی می ترسم با کسی در موردش حرف بزنم چرا که شاید فکر کنه من چقدر احمقم و ترسویم و بچه ام که یه همچین مسئله ی کوچیکی که یه راه حل ساده داره اینقدر برام بزرگ و ترسناکه، مسخره است به نظرت؟
از بیرون و از جایی که یه نفر دیگه باشی و من نباشی خیلی پیش پا افتاده است و کاملا به نظر میاد من فقط یه ترسوی بی عرضه ام ولی از جایی که خودمم و از اینجا اینجوری نیست -__-
برای همین با کسی دیگه راجع بهش حرف زدن هم برام سخته مگه که روانشناس یا مشاوری چیزی باشه، فقط در اینصورت!! اونم خواستم امتحان کنم منتها توی این خراب شده همه فقط ازین مدل مشاوره هان که به راه راست هدایت کننت :| نمی دونم شایدم من نمی دونستم کجا رو باید بگردم -__-
خلاصه که  هیر ایت ایز *_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی