Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سکانس چی شدیم اصن!!

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۱ ق.ظ
شاخ اینستاگرامم نشدیم که از یه هفته قبل از تولدمون و بعد از تولدمون تمام کیک پزی ها واسمون کیک تولد بزنن و ما هم هر روز هر روز -وااای وااای مرسی-مون به راه باشه و بعدشم بیایم پست بزنیم و تگشون کنیم و تبلیغ کیک پزیشونم تو پیج چندصد هزارتاییمون بشه :|
خلاصه که هییییچ :/
[آیکون نه به شاخ های اینستاگرام ِ افسردگی آورنده ] 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
حدیث

نظرات  (۱۵)

اگر این شاخ بودنه، پس بهتره روی سر بقیه باشه! :)
پاسخ:
آیکون کلام نغز  :))
والا با این نوناشون
پاسخ:
والاع *__*
من اصلا بخاطر این افسردگی میخواستم اینستاگرام رو ببندم برم دنبال زندگیم ...
پاسخ:
چرا ما اصن باید بریم, ببندیم!! 
چرا این شاخا نمیرن :|||
کی این مدلیه حالا؟
پاسخ:
همشون, خیلیا, یه عالمه :| 
خب شخصاً امسال دَم روز تولدم رو بر نیاوردم که ببینم کسی یادش هست آیا؟ و هیچ کی از اهالی دنیای مجازی یادش نبود:)) 
حالا کیک قبل و بعدش بماند!
پاسخ:
منم هیشکی یادش نمیمونه, فقط و ففط مامانم *_* 
ولی کیکشو خودم اگه درست نکنم واسه خودم, هوچی به هوچی کلا :/

حالا اینارو ول کن..
تولدت کی بود؟ :دی تو هم اردیبهشتی ؟ :) 
هعیییی:(
پاسخ:
آره والاع و خلاصه خواهر *___*
به دوستان بگید ما صداشو در نیاریم مجازی که هیچ، تو دنیای واقعیم کسی یادش نیست:))
پاسخ:
دوستان سوت زنان از صحنه خارج می شوند و میگن باشه :)))
اینستا کجاست؟
پاسخ:
جایی که "جایی برای پیرمردها نیست" درش :))
الان ینی تولدته؟:))
پاسخ:
نه :)) 
ولی حسودی که تایم و زمان سرش نمیشه, سه ماه زودترم می تونه اوج بگیره و تشدید بشه :/
همون کامنت اولیه، به علاوه سوال جولیک :))
پاسخ:
که به هر دو قبلا پاسخ داده شده :دی 
ما هیچ ما نگاه، حتی :))
پاسخ:
حتتتتی *__* 
:دی 
واسه شاخ شدن باید اول لنز بزاری و بعد کمی یقه رو باز کنی :)))))))) همینطوری یهویی که نمیشه . 
حالا تولدت کی هست /؟؟؟؟؟ تبریک بگیم ایا ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه ازین شاخها نه :دی 
حالا انصاف بخوایم داشته باشیم, خداییش نیستن ازین مدلی دیگه اینایی که من منظورم بود و آرزوی کوفتگی دارم براشون :))) 
من عزیزم مردادی هسدم :دی 
آره منم متولد اردیبهشت هستم :D
پاسخ:
ع من خداییش نمی دونستم :دی 
تولدت مبارک :)
اینستا کلا افسردگی میاره -_-
منکه پاکش کردم الان خیلی راضی م از وضعیت :))
پاسخ:
کلا تعریف زندگانی و خوشی و شادی درش خیلی با واقعیت فرق داره :/
هی یاد آدم میندازه چقدر پول نداره برا خیلی چیزها :)))))
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
درچنین شرایطی هست که میگم شکرخدا، اینستا ندارم!
پاسخ:
خدا هم خودشو شکر می کنه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی