Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Nucturnal Animals

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ
همیششششه شب‌هایی که شب‌های سردیه و زوزه‌ی باد توی دریچه‌ی کولر می‌پیچه و پنجره‌ها لق لق می‌زنن و همه چیز حس خفقان و تنهایی مضاعف داره، همیشششه مساوی میشه با شب‌هایی که بابام از سر شب می‌خوابه_ برعکس هزار و یک شب دیگه‌ای که تا خود صبح بیداره_ چون وقتی بابام هم خوابه، تمام اون سردی و زوزه‌ی باد و لق لق پنجره‌ها و تنهایی و خفقان تو سکووووت محض خونه صد برابر حس میشه! برعکس وقت‌هایی که اونم بیداره و انگار که خونه جون داره و زنده است نه مثل امشب سررررد و ساکت و راکد، درست مثل یه قبرستون!
_گلوله شده زیر پتو و تاریکی محض در انتظار هرررر چه زودتر رسیدن روشنایی_
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
حدیث

نظرات  (۸)

من دیروز دیدم این فیلمه رو ، اینقدر حرص خوردم مردم :/
پاسخ:
حالا چرا حرص؟ 
الان حس نمیکنین یک موجودی پشت پرده ها هم هست؟
دریچه کولر زیادی صدا نمیده؟
یک موجودی الان از دریچه کولر میاد بیرون من میدونم.
پاسخ:
نه اصلا ازین حس‌ها ندارم :دی

بیشتر حس مذخرف بودن و راکد بودن و کششش دار بودن شب و تاریکی دارم و اینکه نوبادیز هیر و آیم الون و در آستان خفقان و این حرفا :/
عه من می خواستم اینو بگیرم ببینم. نبینم؟
پاسخ:
نه ببینش ، یعنی پست به هیچ وجه ربطی به فیلم نداشت فقط ازش در حد عنوان استفاده کردم !! 
و یک توضیح همینجوری البته، که انیمالز موجود در عنوان فیلم استعاره از انسان هست البته، حالا بیشتر توضیح ندم که اسپویل و اینا هم میشه :/ 

یک جورایی مثلا من خودم الان ناکترنال انیمالم :|

۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فکر کنم بخوابی کمتر این خفقان رو حس میکنی!
پاسخ:
مسئله اینه که خوابم نمی‌بره :/
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۴ فاطمه غلامی
جات خالی
دیشب اینجا یک شب بارانی خیلی نایس بود ^_^
پاسخ:
نوش جان :دی
(-: چه وقتای مضخرفیه

پاسخ:
خیلییی -__-
بخاطر آقاهه که توی رمان بود ، طفلک چقدر اذیت شد ...
پاسخ:
اوهوم بهش بد گذشت ...
چه جالب
پاسخ:
چرا چیش جالبه آخه؟ :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی