Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

 

 من قصد دارم یک امکان تعیین سطح رایگان رو برای کسایی که علاقمند هستن به وجود بیارم! اون هم به این صورت که با هم تماس برقرار می کنیم و من از شما تعیین سطح می گیرم و بهتون سطح زبانیتون رو میگم! و بعد دو راه پیش روی شما قرار گرفته میشه؛ یک اینکه از من مشاوره بخواین که چطور می تونین به طور خودخوان زبانتون رو تقویت کنید (که کاملا رایگان هست) و دیگری اینکه برنامه ی یک کلاس آنلاین رو با هم بریزیم:)

پس کافیه که یک کامنت اینجا بذارید حاوی اسمتون و یک راه ارتباطی که اگر یک شماره موبایل دارای واتس آپ باشه بهتر هست!

 

+خب اول اگر نمی دونید تعیین سطح چی هست و چطوری انجام میشه اینجا توی یک ویدئو سعی کردم مختصر و مفید یه توضیحاتی در رابطه اش بدم 

 


دریافت
مدت زمان: 8 دقیقه

و این هم کلاس ها و دوره هایی هست که بعد از تعیین سطح و در صورت تمایل برای شرکت، می تونم راهنماییتون کنم که کدوم می تونه برای شما مناسب باشه :)

  • دوره ی مقدماتی و بیسیک 
  • دوره ی تقویت speaking ( که از 4 دوره تشکیل شده و بعد از اون می تونید مطمئن باشید که بالاخره تونستید این مهارت رو کامل یاد بگیرید و بدون مشکلی صحبت کنید، البته این دوره مناسب افرادی که مبتدی هستن و قبلا تجربه ی کلاس زبان رفتن رو نداشتند مناسب نیست، بلکه بیشتر مناسب کسایی هست که یک جورایی توی مسیر یادگیری زبان گیر کردند، مخصوصا در رابطه با مهارت صحبت کردن)
  • دوره ی free Discussion (که بیشتر مناسب کسایی هست که سطح خوب و قابل قبولی توی زبان دارن و دنبال جایی هستن که بتونن بیشتر انگلیسی صحبت کنن)
  • دور ه ی زبان کنکور سراسری کارشناسی (لیسانس)

 

و این هم پست هایی از وبلاگ که  اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی دارید بهتون پیشنهاد می کنم که از دست ندید :)

ای کسانیکه می خواهید زبان را درست و اصولی یاد بگیرید ولی نمی دونید چگونه؟

 

نظرات  (۳)

سلام وقت بخیر. دوره مکالمه هم میذارین؟

پاسخ:
منظورتون دوره ی speaking هست ؟

سلام حدیث جان

من میخوام آزمون دولینگو بدم 

میخوام بدونم دولینگو منابع خاصی داره؟ کلا آمادگی برای این آزمون به چه صورتی باشه؟ باید در سطح آیلتس فرضش کنم؟

پاسخ:
سلام جانم

اول اینکه هدفت از شرکت توی این آزمون چیه؟

و اینکه بله. هر آزمونی در مرحله ی آمادگی کلی تمرین احتیاج داره. و اغلب نمیشه گفت حتی در صورتی که دانش زبانی خیلی خوبی داری میتونی نمره ی خوبی رو بدون حداقل یک ماه تمرین (در صورتیکه دانش زبانی خوبی داشته باشی) به دست بیاری. چون تمامی این آزمون ها یک سری قلق و نکته های کنکوری دارن که باید اینا یاد گرفته بشه و بعد پاسخ دهی ها در این چهارچوب ها انجام بشه تا بشه نمره ی خوبی گرفت :)

اینجا می تونی یک سری توضیحات در رابطه با این آزمون رو بخونی

مرسی عزیزم

 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">