Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

پستِ پیامکیِ توییتی

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ق.ظ
یه بچه هم نداریم، عیدی هاشو براش پس انداز کنیم :|
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷
حدیث

نظرات  (۱۳)

:))))))
پاسخ:
:دی
البته دیگه اون دوران تموم شده...بچه ها پول مامان باباشونو پس انداز میکنن الآن؛)
پاسخ:
شانس ما و دوران ما بود فقط *__*
این پس اندازا همون اختلاس نیست اونوقت؟
پاسخ:
:))
متم ندارم ولی تصمیم گرفتم مثل مامانم اینا عمل نکنم . عیدی های جوجه واسه خودش ...
پاسخ:
ساچ ع گود مادر :))
(((-:اولین اختلاس۹۶بده من عیدی هاتونگه دارم برات
پاسخ:
:))))
والا عیدی های من تبدیل شده اون زمانا به زودپز و هاون برنجی و از این قبیل وسایل خونه که هنوز به کارم نیومده!:))
پاسخ:
ایشالا بیاد :))
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله به زودی! دی:
پاسخ:
ایشششالا :))))
خب می‌تونی جمع کنی برای مترسک! D:
پاسخ:
بچه خودت ایشالا برات جمع کنه :دی
عیدیاتو بهم قرض مییدی؟
پاسخ:
کی؟ چی؟ عیدی؟ شیب؟ بام؟

ببخشید ولی شما ؟ 0_0

:)))
میاد میاد
همچین عیدی های تو رو هم پس انداز کنه که
روزی صد بار آرزو کنی کاش من هم بچه بودم! :)
پاسخ:
:دی
هاریبل فیوچر دوست داشتنی و اینا دیگه :))
:))) عیدیاشو هاپولی کنی یا پس انداز؟
پاسخ:
صد در صد یا پس انداز :)))

شاید باورت نشه، اما بمن هنوز عیدی میدن :| انقذه خجالت میکشم که. با این طول و عرض -_-
دیگه از امسال خونه ی یه سریا نرفتم به همیین دلیل. با اینکه دلم میخواس تجدید دیدارو داشته باشم باهاشون. 

می دونم الان با این حرف خیلیارو عصبانی می کنم اما کاش عیدی نوروز هم مثل عید قدیر و اینا سمبولیک بشه، یه صد تومنی دویست تومنی بدن آدم عذاب وجدان نگیره -_- به همه هم بدن، حتی بزرگترا
پاسخ:
نوووووووش جونت بابا :دی
عیدی از شیر مادر حلال تره :دی
بگیر با خیال راحت این عذاب وژدانا هم بده بره :دی
بیا عیدی های منو پس انداز کن :دی

البت باید اول عیدی بهم بدن که :((
پاسخ:
تو هم بزار واسه بچه ات جبران کن کمبودهاتو :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی