Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

صد در صد جواب خود را پس داده

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ق.ظ
اگه چند روزه چیزی به عنوان خروجی از اون بخش بلاگرانه اتون درنیومده و یه جورایی حتی ناامیدتون کرده، کافیه تصمیم بگیرید؛ خیلی خب بسه دیگه یه چند وقت رو اصلا نه می نویسم نه می خونم و نه کامنت می ذارم، خاموشِ خاموش و دووووور خواهم شد ازین دیار و این صوبتا گونه، با خودتون اتمام حجت کنید بعد طولی نمیکشه که می بینید به طور وحیِ منزل ساعت ۴ صبح دلتون می خواد حتماااااا یه پست ثبت کنید :|
خلاصه که اگر کمرنگ شده اید و بی انگیزه و نیستید، درحالیـــــــــــــــکه می خواهید باشید، با خودتون اتمام حجت کنید یه مدت اصلا درشو تخته می کنم راحت و آسوده، بعد بلافاصله چند ساعت بعد حتما یه پست رو خواهید گذاشت بی برو برگرد و جوری که اصلا نتوانید در برابر پست شدنش مقاومت کنید با هر مضمون و به هر وسیله ای که شده :دی
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
حدیث

نظرات  (۸)

تایید می‌کنم.
بی‌بروبرگرد همینی میشه که میگی :))))))))))))))
تجربه‌ها دارم در این باب!
پاسخ:
من ازش برای بازگشت بلاگر درونم رو دور استفاده می کنم :))))
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۳۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از قوانین جامونده ی نیوتونه!
پاسخ:
بیشتر می خوره از بچه محل های مورفی اینا باشه :دی
آی گفتی :))))


پاسخ:
دیگه دیگه :)))
موافقم باهات شدیدا :| :))
پاسخ:
شدیدم باهاته موافق :)))
بهترین مولد انگیزه :)
پاسخ:
اردنگی‌طور به انگیزه حتی :))
اصن الان اومدم بگم که واقعامیخوام ننویسم تو سرم جرقه زد که بنویسم:)))
پاسخ:
دیدییی :)))
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۴۷ بلاگر آرام
اع اع نکن این کارو با من
تازه ول کرده بودم رفته بودم سر درس ها با این راه حل چیکار کنم الان؟
اه
:دی
پاسخ:
اینجانب در برابر اینطور مضرات پس از خوانش پست هیچ گونه قبول مسئولیتی نمی‌کنم :دی 
همینطوره واقعا!
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی