Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

عن در حکایات استفاده از ترنسپورتیشن عمومی

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ق.ظ
تو راه برگشت من کنار پنجره نشستم درحالیکه یه خانمه با دختر 6،7 ساله اش کنار من نشسته!! وقتی وارد شهر میشیم تقریبا خانومه شروع می کنه نرم نرمک با الفاظی _که شدیدا آغشته به لظافت مادرانه ی غلیظیه _ از قبیل فاطمه جان، فاطمه، خانومی، عزیزمی، مامان جان و لاب لاب لاب ... تا دخترش، فاطمه ی مذکور به خواب رفته در حین مسیر رو به هوش بیاره!! ولی فاطمه ی مذکور بعد از 7،8 دقیقه تکرار اون الفاظ به صورت ریپیت گونه به هیییچ جاش حساب نمی کنه که باید بیدار بشه :|
تقریبا داریم به جاییکه من باید پاده بشم می رسیم و فاطمه همچنان بیدار نمیشه!! مامانه هم همچنان رو دور تکراره بی اینکه حتی ذره ای از لطافت مادرانه ی لحنش بعد ازین ده دقیقه و بدون دریافت هیچ گونه فیدبک مثبتی، کاسته شده باشه :|
تقریبا دلم می خواست برگردم به زنه بگم ببین تو اگه عاطفه ی مادریت نمی ذاره ولی من حاضرم چنان بخوابونم تو گوش بچه ات تا چنان و چنون برق از سرش بپره که هم درجا بیدار بشه و هم تا آخر عمرش یاد بگیره تا صداش کردن مثه فشنگ از جاش بپره که مردم مجبور نشن از رو سرشون پرواز کنن تا بتونن از ماشین پیاده بشن :|


وارنینگ: هیچ وقت کامنت های لوس نذارید لطفا !! ازین کامنت هایی منظورمه که دااااااد می زنه نفهمیدید لحن پست طنزه:/ پلییییییز لوس نباشید و به لوس بودن نه بگویید :| مرسی اه:دی
موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۲۶
حدیث

نظرات  (۱۸)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۰۶ پسرِ خاکستری
چرا خشن:|
پاسخ:
اعصاب برام نذاشته بود آخه :|
آخه دختربچه‌ها خیلی عشقن، آدم دلش نمیاد دعواشون کنه، حق بده خب :)) الان معلومه شدیداً دختری‌ام یا بیش‌تر توضیح بدم؟ D:
درباره وارنینگ هم چشم :| [شکلکِ گرخیدن و خیس عرق شدن از شدت وحشت]
و اما تیتر... از قصد با غلط املایی نوشتی یا که چی؟ («اندر» و اینا)
پاسخ:
اگه لوس نباشن بچه ها همشون عشقن!! بچه ی لوس ملایمت و ملاطفت لازم نداره!! واضحه لان چقدر بچه ی لوس روی مخ منه :)))

ترسیدن چرا:)) خدایی خیلی زوره همچین کامنت هایی:/
تیتر هم کنایه داشت :))))
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۳ 1 بنده ی خدا
😀بچه ه چه خوابش سنگین بوده.البته اینم هست که مامانه خیلی آروم صدا کرده.عاخه من هروقت به مامانم میسپردم بیدارم کنه یااون منو بیدار نمیکرد یا من بیدار نمیشدم.
پاسخ:
بچهه لوس بود فقط :|
تیتر عالیییییی :دیییی
پاسخ:
ناقابله :))))
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ بهار پاتریکیان D:
کامنتای بچه ها خیلی عالیه =))))
کامنت من مال روزای سخته :دی
پاسخ:
امنتهای این پست یا نه کلی کامنتها ؟
الان کامنت نیم خطیت رو منظورته؟ :دی
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۹ آقاگل ‌‌‌‌
اصلا روایت داریم بچه ها رو باید با پدرا برد اینور اونور! همچین که بیدار نشد دست بچه رو میگیرن میکشن و انگار نه انگار نام برده خوابه! به راهشون ادامه میدن! بعد بچه خود به خود تو خواب چندبار میخوره به در و دیوار و بالاخره بیدار میشه!

پاسخ:
آآره :))))
والا در تمام 23 سال زندگیم کسی انقدر قربون صدقه ام نرفته و همواره بنده با اخم از جانب پدر بیدار میشم :دی
پاسخ:
به خدا آخه می بینی :/
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۱ نفس نقره ای
ایییینقد حسودی میکنم به این خواب سنگینا :|| ایییییینقد :|
پاسخ:
چیزخورده بود که خوابش سنگین بود!! لوس بود بابا فقط :|
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۸ مستر نیمــا
روحیات خشنی داری. یکم ملایم تر بزن تو گوشش خب:)))
پاسخ:
نزدم که :D
یکی از چیزایی که اگر کل وجودم و شخم بزنی و پیداش نمیکنی،احساسات و جنس مادرانه س:/
با بچه ها خیلی خوبم ها،یعنی رفیق بچه های فامیلم ولی اصلا دلم نمیخواد اون بچه مال خودم باشه:)))
+من بودم انقدر قلقلکش میدادم تا بیدار شه(خیلی ملایم)بعد که بیدار شد پروژه اصلی رو شروع میکردم:)))))
پاسخ:
 حالا من اینقدر داااااااارم که نگو، احساسات مادرانه رو می گم :)))
من صد سال با بچه لوس کاری ندارم، چه برسه به اینکه قلقلکشم بدم :/
میخواستم چیزی بگم ترسیدم جز دسته وارنینگ قرار بگیرم :))
پاسخ:
چقدر تو فهیمی آخه =)))
میخواستم چیزی بگم ترسیدم جز دسته وارنینگ قرار بگیرم :))
پاسخ:
بله همچنان فهیمی :دی
نیشگون آقااا! نیشگون بهترین روشه :د
پاسخ:
آآآآره این خیلی خوبه :)))
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۴ منتظر اتفاقات خوب
گاهی از خواب بیدار شدن سخت می شود...هعی.
پاسخ:
گاهی لوس بودن هم زیادی می‌شود :دی
من ی بار خواستم دختر عمه ی ۵سالمو بیدار کنم 
هرچی صدا کردم بیدار نشد
منم لیوان اب پیشم بود ریختم تو صورتش
نمیدونم چرا وحشت زده بیدار شد:o
پاسخ:
تازه می‌گه نمی‌دونم چرا وحشت‌زده شد:/ 
:دی

دیگه جناب‌عالی کمی زیاده‌روی کردی!!
مادر نشدی تو :-))))))
پاسخ:
جدی یعنی فقط به خاطر اینه؟ :))
اخ اخ :)))))))))))))) ینی تو اخریم وبلاگی بودی که پنجره ش بالا باز بود همه رو خوندم رسیدم به تو زدم زیر خنده خدا شادت کنه دلمو شاد کردی
بی بغلم :)))
پاسخ:
شادی همیشگی شما آرزوی ماست :))
بــــــــــی بغلممم:*
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۵ مَهسا هَسدَم ツ.
چشم : دی 😟
پاسخ:
بی بلا :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی