Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

آی لاو یو پی‌ام‌سی

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ
اینجا تاکسیه، تاکسیشم پرایده!! همگی هم پالتو تنشونه،من نیز هم! آزادی عملمم در حد رسوندن دستم به چونه‌امه!! خولاصه فوشورده گونه در آرزوی رسیدن هرچه زودتر به مقصد می‌باشیم که تو این هوای بارونی و سرعت سی و چهل به نظرم آرزوی محالیه:-/
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
حدیث

نظرات  (۶)

۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۶ بانوی عاشق
همین مهحدودیت حرکتش بده
وگرنه هوای سرد و عشق است :)
پاسخ:
کلا تاکسی تو تابستون از گرما و ایناش عذابه تو زمستونم با پالتو و بی بخاری یه جور عذابه ://
((-: ادما تو محدودیت شکوفا میشن الان وخت شکوفاییته عا
پاسخ:
شکوفاعی تو یه پراید فسقلی و با پالتو و فوشورده چی می‌تونه باشه آخه :/ 
:))
میرسی بابا :))))
میرسیییی 
پاسخ:
رسیدمم منتها چه رسیدنیییی :))
ویش یو لاک مادر:))
پاسخ:
قربونت مادر منتها پرسی شدم که مگو و مپرس :))
((-: دی:  ادم توهمین بحران عاست شکوفا میشه
پاسخ:
کامنت الحاقیه‌ات چه شبیه کامنت اولیه‌اته :))
خدای من ... فوشورده D: فشرده D: 
من نیز امشب تو تاکسی بودم فوشورده با پالتو و بارون هم می اومد. شیشه راننده کمی پایین بود و هر از گاهی چند قطره بارون روی صورت من می افتاد ولی یک هو انگار یکی یه شلنگ آب رو‌گرفت تو صورت من باور کن در این حد :D به دوستم میگفتم تو روخدا بگو منشا این آب کجا بود؟! اما همون خدا می دونه از کجا بود D:
پاسخ:
یس فوشورده :))
تو خودتو اذیت می خوای نکن حلا ایشالا که منشا خوبی داشته:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی