Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

آی داره می‌ریزه

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ق.ظ
حس عذاب وجدانی که به هنگام استفاده از دستشویی کلینیک‌ها تو مواقع اضطراری دارم به حدیه که احساس می‌کنم حین استفاده شخصی من دو تا مریض امکان داره از بین برن یا به داده‌های آزمایشگاهیشون حتی حس می‌کنم لطمه وارد می‌کنم :|
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
حدیث

نظرات  (۶)

عنوان پست: ^-^ دونخطه دی
پاسخ:
D-:
چرا خب؟!؟
پاسخ:
چی چرا؟ :|
چرا عذاب وجدان دارید؟ دستشوی برای استفاده در مواقع ضروری هست دیگه :|
پاسخ:
دستشویی کلینیکه، دستشویی عمومی نیست که :)))))
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۶ گمـــــــشده :)
:))
واقعا؟
من راستش کلا در نگهداشتن خودم استادشدم هرچند خیلی بده
پاسخ:
بعضی وقت ها واااااااقعا نمیشه کاریش کرد :))))
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۳ رادیو بلاگی ها
:))))
پاسخ:
میخند ؟ :دی
فقط,عنوان:))
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی