Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

همانا سرانجام لاکی که محبوب نیست و هیپچگاه هم جز گزینه‌های انتخابی برای نشستن روی ناخن قرار نمی‌گیرد این است که قاب‌تان را باهاش یه صفایی بدهید :دی

الحق که اون "کوییک درای" درج شده رویش راست بود، چرا که یه ربعه قاب جدید خشک و آماده برای استفاده بود :دی


گناه لاک مذبور این بود که شیش لایه هم که ازش می‌زدی رو ناخنت باز انگار لاک نزده بودی :| همچین لاک بدقلق و راه نیایی بود خلاصه، ولی بالاخره توانست مفید واقع شود :دی

وارنینگ کار: در اینجور پروژه‌ها گفتنیست باید به بوی لاک علاقه‌ی وافری داشته باشید چرا که هم در حین لاک مالی قاب، که یک ده دقیقه‌ای وقت می‌گیرد، بوی لاک تا اون ته هیپوتالاموستون و اینا می‌رود و جا خوش می‌کند و هم تا یک دو سه هفته‌ای با قاب بسیور مانوس و عجین است این بوی لاک :دی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
حدیث

نظرات  (۹)

۰۷ دی ۹۵ ، ۰۳:۲۲ زهرا هستم
چ ِ خوب شده رو قاب گوشیت :| رو ناخون فقط خودشو نشون نمیداد :))
پاسخ:
کلا لاک رو قاب خوب جواب میده ، من این سومین تجربه‌ام بود :)))
یاد بچگیام افتادم ک روی لب عروسکام لاک صورتی می زدم ک خوشگل شن -_-

بعدتر هم که با لاک کلی نقاشی کشیدم -_-
ینی بجای رنگ استفاده کردم ازش ک درخشان شه :دی

ینی بخوایم حساب کنیم من ازین لاک بخت برگشته همه جور استفاده ای کردم جز زدن روی ناخن -_-
پاسخ:
من یه بار لاکمو برداشته بودم و دور تا دور هالمون، دیوارهاشو لاکی کرده بودم:| 
بعد دیگه اینقد همه چیو هی لاک زدم و زدم تا یه سنی کلا دیگه لاک برام نخریدن و دسترسیم بهش ممنوع شد :/ 

به هر حال بچه بویم، عب نداره :))) 
همین کارامون باعث شده الان مامانامون کلی خاطره داشته باشن تعریف کنن :)))
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۴:۳۲ جولـ ـیک
قاب گوشیت شبیه ال جی جی فایو چرمیا شده:))))
پاسخ:
آره راس میگی :)))) 

((((-:مرسی ابتکار
پاسخ:
قرباااانت، فداااات :))))

۰۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۸ خانومی ...
خیلی باحال شده . من اول فکر کردم رفتی رنگ قاب گوشیت لاک خریدی که ست کنی ...
پاسخ:
^__^
آره محض تنوع چیز خوبی شد :)
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۳ نفس نقره ای
امیدوارم حال ریه هات خوب باشه :/
پاسخ:
بیشتر بوش به مغز آدم رسوخ می‌کنه! یعنی جوریه که از دماغ می‌کشه بالا میره تو مغز سر آدم :/

۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۴ گمـــــــشده :)
خواهر منم همچین بلایی سر قاب گوشیش اورد
:دی
ولی مال تو بهتر شده ها
:))
پاسخ:
:)))
رها ( خواهرم ) سلیقه ش یه جورایی خاص ِ . کلا نه اینکه دنبال چیزهای گرون گرون باشه هاااااااااا ! نه . فقط دنبال خاص بودن یه سری لوازمات ( می دونم لوازم خودش جمع هست و ات نباید بهش اضافه کرد ولی من باب تاکید زیاد بر واژه جمع تو جمع شد ) هست . واسه همین بعده اینکه هیچ قاب گوشی هیییییییییییچ ... تکرار میکنم هیچچچچچچچچچچچچ قاب گوشی ای به دلش ننشست نشست و خودش با چند رنگ لاک واسه خودش طرح زد :)))))))))) وقتی بهم نشون داد تا کارشُ تحسین کنم من همچین پوکر فیسانه نگاش کردم :((((
پاسخ:
الان یعنی قاب منم پوکر فیس داری نیگا میکنی؟ :دی
یا نه یاد این افتادی که قاب بیچاره و طفلک رها رو پوکرفیس نیگا کردی بعد عذاب وجدان گرفتی؟ :دی
کدامیک؟ :دی
توکا جان
چجوری رنگ زدی؟ با چتکه/قلم خودش؟
چند دست رنگ زدی؟
قابت مشکی بود؟
پاسخ:
با فرچه ی خود لاک رنگ زدم! 
بستگی به لاک داره ولی کلا لاک هایی که اکلیلی هستن بهتر میشه باهاشون قاب رنگ کرد تا لاک های یه رنگ! من اینو فک کنم دو سه بار مجبور شدم بزنم یعنی لاک کامل تموم شد دیگه :دی
و قابم هم اوهوم مشکی بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی