Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

میشه یه کمم به هر حال خوش به حال ما باشه

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ق.ظ
در حالیکه سالیان سال پیش یک همچین روز و یک همچین ساعتی از کله ی سحر یحتمل مصدق تو رختخوابش یه دستشو زده بوده زیر سرشو به سقف خیره بوده یا شایدم هی ازین پهلو به اون پهلو می غلتیده، در حالیکه دل تو دلش نبوده که بالاخره می خوان برن نفت رو ملی کنن و میک هیستوری کنه که بیا و ببین!!! نمی دونست که یه سال 95ی هم می رسه مزین به یک سری آیندگانی که خجسته وار و مرجان به گوش_ یه لئونارد کوهنم وسطش نمی دونم از کجا اومده، هی رد میشه یه کم کیفیت جو رو دستخوش تغییر میده:| _ شادمانه که بالاخره داره قلقلک های نوروزی رو زیر پوستش حس می کنه و واسه خودش لاک زده و کاپوچینوشو سر می کشه و از ساعات دانلود رایگانش هم نهایت استفاده رو  داره می بره و اگه هم دل تو دلش نیست واسه اینه که نگین اومده، عمه ژانش هم تا ساعات دیگه میاد، سه قلوها هم تا هفته ی دیگه یحتمل میان و فلششم پر کرده انیمیشن واسه افتر زایمان که سه قلوها میان خونه مادربزرگه تا ابر و باد و مه و خورشید و فلکی که دست به دست هم دادیم به مامانشون کمک کنیم، اون وسط مسطا اونا رو هم ببینیم! یه لبخنننند گنده هم واسه پس فردا نگه داشته یه گندهه صورتیشوووووو :دی (کلا باقی بهانه ان، این اصل کاریه:دی )



به جز اینا حقیقتا صحبت خاص پایانی دیگه با 95 ندارم! با 96 که پشت دره هم صحبت خاصی ندارم!! ازونجایی که هربار تصمیم گرفتم، کاشف به عمل اومد همشون تصمیم های کبری‌جون بودن نه مال من :| می خوام امسالو اجالتا بدون انتظارات خاصی از خودم شروع کنم :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
حدیث

نظرات  (۱۵)

چقدر حالت خوبه . انرژی گرفتم ازت ، خدا خیرت بده 
روزت هم مبارک 
پاسخ:
بعد از اون همه غر و ناله این کمترین کاری بود که می تونستم بکنم :دی

روز شما ست بیشتر، پس واسه شما مبارک‌تر ^__^
این ماگ و بده من
پاسخ:
نچ :دی
عه! لپتاپت مث مال منه^_^
پاسخ:
همزاد دیگه‌ان ^___^
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۱۸ .: جیرجیرک :.
اتفاقن یجورایی وقتی آدم هیچ توقعی از آینده نداشته باشه احتمال رخدادهای هیجان انگیز بیشتر میشه. 
حال و هوای این سه چهار روز آخر سال عااالیه. 
امیدوارم سال خوبی رو بسازی و لحظه های دل انگیزی رو تجربه کنی. و ایشالا هر دومون بیشتر از خونه بزنیم بیرون و رنگ دنیا رو ببینیم. 
پاسخ:
خدا از دهنت بشنوه :))
اتفاقای هیجان انگیز و از خونه بیشتر بیرون زدنووووو ، چه شود :دی

ایشالا، ایشالا واسه جفتمون ^___^
جالبه امسال خیلی‌ها تصمیم گرفتن بدون انتظارات خاصی از خودشون سال رو شروع کنن:دی
پاسخ:
خدا ۹۶ رو پس بخیر کنه :)))
ایشالا آخر ۹۶ بگی آخیش چه سال جینگول خفنی بود:))
پاسخ:
^____^

ایشالا تو هم همینطور :*
توصیفت از وضعیت مصدق من رو مُرد! :))
پاسخ:
قابلی نداشت :دی
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۴۵ بهار بهاری
وای وای.شوکولات*_*
پاسخ:
بافارما :دی
ببین توکا...ببین...اون ماگو بده من...خب؟ باشه؟ قول؟

:: بهارت مبارک دختری :* ^_^
پاسخ:
لاقل بزار یه دو سه بار دیگه باهاش کاپوچینو بخورم قشششنگ باش خداحافظی کنم *__* :دی 

بهار تو هم مبارک ژان دل ^__^
این ماگه رو اگه تقدیمش نکنید قطعا تا فردا از میز می‌افته روی زمین :))

سکانس‌پلان 96 خوب و مبارک باشه برای شما و همه،ایشاللا.
پاسخ:
بهتره عکسشو اصن بردارم :))

مرسی مرسی، برای همه‌ی بلاگی‌ها ایشالا ^_^
چقد خوشگله ماگت. دلمان خواس-_-
عیدت مبارک :)
پاسخ:
ای ژان به دل همتون :دی _ هم شما و هم حریر و هم نرگس سبز _ 

عیدت مبارررک و ایشالا یه دونه ازین ماگ‌ها عیدی بگیری :دی
سال نوی تو هم مبارک توکا جان:)
چه لیوان خوشگلی:)
پاسخ:
عید شما نیز مبارکا :)

چشات قشنگ می‌بینه ^_^
باشه! اونجوری هم قبوله ^_^ ببین من چه رفیق قانعیم :)))

:: ممنووون عشق جان :*** ^_^
پاسخ:
ای ژان به تو رفیق قانع :))))
:دی
عیدت مبارک جیگر. انشاءالله سالی پر از آرامش و خوشی و خوشبختی در کنار خانواده و رفقا در انتظارت هست. D:
چقدر اینجا همه عشق ماگ هستن:))) کلاً با ماگ حال نمی کنم چون خیلی بزرگه؛معمولاً از وسایل ظریف بیشتر خوشم میاد مثلاً تا مدت ها استکانی که باهاش چایی و آب می خوردم کوچیک و قد 6 سانت با قطر 3 سانت بوده!!! 
سال 96 رو هم با انتظارات فراوان شروع کردم و به شدت حریص هستم نسبت به همه خواسته ها و انتظاراتم؛ یا می رسم به خواسته هام یا می رسم!!! 
پاسخ:
یه ایشششالا محکم پس واست که ۹۶ برسونتت به هر په می‌خواهی ^___^

من یه ماگ دیگه دارم دوبرابر اینه :دی 
ببین من منتظر عکس سه قلو هام باشه؟؟
پاسخ:
حتما و ایشالا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی