Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دو نقطه خط صاف

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

دیده شده که یک سری ها هستن که پا میشن عنرعنر می رن که سیم کارت هاشونو 4G کنن, بعد همچنان طبق معمول یادشون هم رفته که کارت ملی تنها مدرک مورد نیاز برای این کاره!! و خیلی خدایی بود که کارت ملیش اتفاقی توی کیفش بود :/ بعد کپی کارت ملیشو که تحویل میده در مواجهه با سوال بعدی که: "سیم کارت به نام خودتونه دیگه ؟!" یکهو لامپ بالای سرش نه تنها روشن میشه بلکه به سرعت در افق محو میشه چون طرف یادش میاد که هم سیم کارت رایتلش و هم ایرانسلش هیچ کدوم به نام خودش نیست :| حالا وضع ایرانسله خوبه, چون به نام مادرشه ولی رایتله که به نام یکی از داداش های شوهر دخترعموشه رو چی کار کنه :| 

بدین ترتیب بعضی ها دست از پا درازتر برمی گردن خونه اشون :| 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
حدیث

نظرات  (۱۵)

منم سیمکارتم به نام مامانمه.  عوضش سیمکارت های داداش ها به نام منه :||||||
پاسخ:
ما اون سری اسم مامانمو زدیم تو این سامانهه که میگه چندتا سیم کارت به نامت هست!! بعد هفت تاااااا سیم کارت به نام مامانم بود :|
حالا من فقط یه سیم کارت هدیه به نام خودمه که اونم استفاده ای ازش نمیشه :/
به نظرم اون سیم کارت و گوشی رو باید همونجا مینداختی توی جوب آب بره. :d
پاسخ:
حالا سیم کارته رو انداختن یه چیزی ولی گوشیه دیگه چرا :دی
خوب شد گفتی من فکر کردم میرم اونجا یکم التماس میکنم اونام میگن اشکال نداره سیم کارت باباته:دی
پاسخ:
نه عزیزم, تو دیگه بدون اینو و نرو :دی 
داداش شوهر دختر عمو :دی
پاسخ:
بله :| 

:دی
منکه همراه اول ندارم اما بابام مال خودش و مامانمو برد 4G کرد و ناابود شد اصن انتن و اینترنتشون. الان دوباره میخاد بره سیمکارت قدیمی بگیره :|
پاسخ:
جدی؟؟؟!! 
اصن شک انداختی بر دلم چیجوری:دی
باشه اصن نمیرم :)) بعدم حالا نه اینکه برادر شوهر دخترعمومم همین بغل دستم بود و آماده واسه 4G کردن :|
:D
و خونه ما خواهرم رکورد داره سیمکارته
یعنی هممون تو خونه حداقل یه سیمکارت داریم که به نام اونه
پاسخ:
انگار تو هر خونه ای یه دونه ازین موردا هست :)))
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کارت ملی داداش شوهر دخترعمو:))))
پاسخ:
از کجا بیارم :))
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۱۹ رها مشق سکوت
همش یه طرف
این داداش شوهر دختر عمو یه طرف D:
پاسخ:
فامیل به ابن درجه یکی اصن :دی
:دی
پاسخ:
:ییی
واقعا چرا؟ :///
پاسخ:
ایت جاست هپن :|
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۲۸ هولدن کالفیلد
یه سیم کارت دیتای جدید بنویس تموم بشه بره
پاسخ:
مسئله اینه که می خوام شماره ام همینی که هست بمونه ،مخصوصا همونی که به نام برادر شوهر دخترعمومه :|
برادرشوهر دخترعمو :)))))))))))))))
پاسخ:
آیکون دو نقطه شطرنجی عم من :)))))
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۴۲ هولدن کالفیلد
خب گوشیت دو سیم کارته، یه سیم برای دیتا بگیر، شماره ات رو هم نگه دار کارهات رو باهاش کن
پاسخ:
کلا حسش پرید فعلا :دی 
یک عالمه وقت بود هی می خواستم برم واسه همین فورجی کردن و هی امروز و فردا می کردم و تااااااااا پاشدم رفتم و اینجور شد :| واسه سیم کارت دیتا هم حالا ایشالا :دی


بعدا نوشت : شما گذارنده ی کامنت هزار و صدم این وبلاگ نیز هستی :دی
باز شما خوبه ، من یه سیم کارت دارم ، به 700 زنگ زدیم گفت به اسم مامانت نیست . خودم رفتم مرکز گفتن نه به اسم تو هم نیست . بعد از اون سمت با چهارتا شناسنامه رفتیم مرکز باز به اسم هیچ کدوم نبود !
حالا اینا به کنار ، سیم کارت رو اومدم خودم پانج کنم ، شکوندمش . :\ بعد فرض کنید تلگرامم روش بوده . :دی مشکل بدترم اینه که از تلگرامم لوگ اووت کردم خودمو . :))
اون سامانه که اسم مامانتون رو زدید و اینا چی بوده ؟ چطوریه ؟ یه توضیحی میدید ؟‌:D
پاسخ:
فکر کنم سیم کارته متعلق به اجنه ی خونه تون بوده :دی آخرشم راضی نبوده شیکسته :))

بذار یه سرچی بکنم آدرسش رو واست پیدا می کنم میذارمش برات :)
به شخصیه یک خواهر دارم که این اعتقاد رو داره که خونمون جن داره !‌:\

پیش پیش مرسی . >.
پاسخ:
وای خوب شد دوباره کامنت گذاشتی من با عرض یک عالمه شرمندگی یادم رفته بود آدرس اون سایت رو واست بذارم :|
اینم سایتی که می تونی ببینی با شماره ملی خودت یا هر کس دیگه ای که خواستی چند تا سیم کارت ثبت شده
http://mobilecount.cra.ir/

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی