Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

مساحت زیست

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ق.ظ
هی منتظر موندم یکی دعوتم کنه ولی دیدم نخیر، خبری نیست! پست جدید هم نداشتم بذارم لذا خودم خودمو دعوت نمودم :دی



+چیزهایی که من باهاشون بیشترین ارتباط روزانه رو دارم که طبق معمول این روز و روزگار عبارتند از لپ تاپ و گوشی (که قابش به نیابت گذاشته شد) و هندزفری هام  (سر گوشی هاشونم همینجوری محض تنوع باهم عوض کردم:دی)
+بعدی هم اون سررسید هاست. من نمی دونم چرا نمی تونم یعنی دلم نمیاد توی این دفتر رنگی ها و گل گلی ها چیزی بنویسم (سه تا دارم یه ساله خریدمشون ولی دست بهشون نزدم گذاشتم واسه خوشگلی :دی) یکی از این سر رسیدها واسه زبان می باشد، یعنی توش لغت ها و اصطلاحات و نکات گرامری و خلاصه های گرامری رو نوشتم و می نویسم! دو تاشون واسه برنامه ریزی های روزانه و ماهانه و دلنوشته ها و چرت و پرت نوشته هایی که توی وبلاگ نمی نویسم و خلاصه حرف های خودم با خودم ! یکی دیگه هم دستور آشپزی کیک ها و شیرینی ها و غذاهایی که درست می کنم و قصد دارم درست کنم رو توش نوشتم!
+بعدی ها هم که کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب و شوینده صورته که من حتی موقع بیرون رفتن هم چک می کنم اینا توی کیفم باشه، همونجور که بودن کیف پول و کارت های عابربانک و کلید رو چک می کنم! در این حد همیشه باهم هستیم :دی
+بعدی هم که جامدادیم می باشد که خودم با نمد درستش کردم، یه روز هم برحسب تصادف یه پیکسل نمدی توی طیف نارنجی توی شهر کتاب واسش پیدا کردم و بهش وصلش کردم:-) این جامدادیه هم جزو یارهای غار هستش.
+اونی هم که اون گوشه است یه جعبه لایتنر دیواریه، که خودم درستش کردم. واسه لغت هایی که می خوام جد و آبادشون رو حفظ کنم :دی یعنی مثلا لغت هایی که حدود  7 ،8 تا یا بیشتر معانی مختلف دارن و تمام فریزال ورب هاشون و خلاصه همه ی جد و آباد یه سری لغت ها رو درآووردم و فلش کارتشون کردم و تنبلی نکنم بعضی وقت ها:دی روزی 5 تا لغت رو می خونم :)
+بعدی ها هم که لاک هایی هستن که از باقی لاک ها محبوب ترن و بیشتر انتخاب میشن، سوگلی های لاک هام به عبارتی :دی [آیکون هوا را از من بگیرید ولی لاک هایم را نه]
+آخری ها هم که یه سری جینگول پینگول عبارت از یه سری دستبند و بند انگشتی هستن :)
و موچین و ناخنگیرم (که ناخنگیره رو آزی از مالزی سوغاتی واسم آوورده ^-^ شبیه یکی از استیکرهای لاین ه! اون زمان ها یه گروه تو لاین داشتیم که الان دیگه متاسفانه نداریمش ولی خوب خیلی خاطرات از اون گروهه به هرحال باقی مونده هنوز و این ناخنگیره هم به نشونه ی همون لاین و همون گروهه )


++ و چون کسی منو دعوت نکرده بود منم کسی رو دعوت نمی کنم، ولی میگم خودتون خودتونو دعوت کنید، بذارید شما هم :دی
++ پست اصلی
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱

نظرات  (۱۶)

من اکثریت رو دعوت کرده بودم دیگه! وقتی به وبلاگا سر نمی‌زنید همین میشه‌! D:

شما هم مثل سایر خانما مساحت رنگی پنگیی دارین. اصلا مساحتای ما گم میشه توی این رنگ‌بندیای شما. 
پاسخ:
اتفاقا پست شما رو دیدم ولی اون تهشو ندیدم یعنی الان رفتم دیدم که آره دعوت همگانی کردید :دی

دیگه آدم با همین رنگی پنگی ها و این چیزا زنده است دیگه :دی اینا هم ازمون بگیرن دیگه دلخوشی نداریم *-*
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۹ زهرا یگانه
دلم برای جامدادیت رفت (^-------^

آخ جون جعبه لایتنر دست سااااااز! :)) من شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو به فلش کارت تبدیل کرده و وارد جعبه می کنم، اصن یه وضعی!:D


پاسخ:
قابل نداره ^__-

من جعبه ی جعبه لایتنرمو دادم دختر عموم واسه کنکورش و بعدش تنبلیم اومد برم مغازه یه دونه بخرم ولی تنبلیم نیومد پاشم برم مغازه مقوا رنگی بخرم و دو روز بشینم جعبه لایتنر سرپایی درست کنم :دی الانم اینقده دوسش دارم =))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۲:۴۷ هَشْتْ حَرفى
فقط اون که روش برج ایفل داره :))
+ نسیم بود قبلا تو بلاگستان. پیج اینستاش رو دارید شما؟ :)
پاسخ:
لاک ها منظورته؟ :))
اینا روی درهاشون برج ایفل داره :دی

یه چیزهایی ته ذهنم هست از وبلاگش ولی اینستاشو نه ندارم، چطور؟ :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۷:۱۸ مترسک ‌‌
من این قدر این چند روزه کم وبلاگا رو چک کردم اصلاً نمی‌دونم کسی دعوتم کرده یا نه :))
پاسخ:
حالا دعوتم نکرده بود مهم نیست خودت خودتو دعوت کن :))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۸:۲۳ مریــــ ـــــم
چققد جذاب
لاکارو میگم!!
چرا من از لاک بدم میاد؟؟؟؟
پاسخ:
من گفتم که در حد هوا را از من بگیرید ولی لاک هامو نه, لاک دوست دارم .
تو هم تجدید نظر کن!
توکااااااااااا
موون لایت برند محبوب منه و سه تا از پر استفاده ترین رنگاهام رو با هم مشترکیم :دی
اون قرمزه و سرخابیه و اونی که مابین سرخابی و خردلی هست ؛)
منم خودمو دعوت میکنم به زودی :)

جعبه لایتنر ولی نتونستم هیچ وقت ازش استفاده کنم :|| هر بار رفتم سمتش استفاده ای نکردم ازش 
پاسخ:
منم خیلی دوسشون دارم ^__^ 
چه باحال چه تفاهمی :))
اون البته خردلی نیست, طلاییه که خردلی نمدونم چرا افتاده:دی

من چیزهایی که علاوه بر خوندن موجبات سرگرمی رو فراهم کنه و دیدن پیشرفتت رو به چشمت بیاره رو خیلی دوست دارم =))
واااااای چقدر خوشگلن ... 
اون هنسفیری چقدر رنگش نازه ....
لاکاشو :))))))
اون کیف خیلی خیلی خوشگله ...انگیزه پیدا کردم منم برم یاد بگیرم درستش کنم :) 
منم از این موچین ها دارم ...همین مدلی همین رنگی :)
اون قفسه های کاغذ رو خودت درست کردی ؟ 
پاسخ:
اتفاقا دوختن جامدادی تو این مدل خیلی هم راحته, یه برش ساده ی مستطیلی و بعد هم دندون موشی زدن دور تا دورش :-)
حتما درست کن ^-^

آره یه جور جعبه لایتنر ورژن خودمه =))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من هنوز دارم فکر میکنم که آیا بگذارم؟! که آیا نگذارم؟!
مال من به قول حاج مهدی رنگی پنگی نمیشه!!:))
پاسخ:
خوبیش به همینه هرکس شکل خودشه دیگه :-) 
اینکه محیط زیست هر کس چه شکلی هست  وگرنه رنگش که مهم نیست :)
بذار دوست داشتی ^__^
اون ناخن گیره چه نازه:*
+جعبه لایتنرت خیلی بهم چسبید:*
پاسخ:
قابلتو ندارن ^___^ 
چشمات قشنگ می بینه :-)
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۴ نار خاتون
تو ام چشماتو ببند چندتا کتاب از اون پشت بردارم برم:))
پاسخ:
من نبودم از ظهر تا حالا, از فرصت استفاده می کردی برمی داشتی می بردی :دی
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۸ نیمه سیب سقراطی
یکی دو تا از این لاک هات چشمو گرفته :))
پاسخ:
کدوم؟؟ بیا وردار ببر :))
موچین توکا :))))))
پاسخ:
آره تی رکس :))))))
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۴ بهارِ نارنج
عههه ژل صورت و کرم نیوا ی من^___^
خوپشختم:)
پاسخ:
منم خوشپختم :دی 
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۹ هَشْتْ حَرفى
میخواستم یه عکس رو واسه ی آن بانوی محترمه بفرستید که در دسترستون نیستن :)) مچکر از همکاری جنابتان :))
پاسخ:
از لحاظ وبلاگی هم خیلی خاطره ام یاری نکرد بازبشناسمش :دی 

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۱۱ علی شبانه
هممم....
پاسخ:
همممم چی؟ :دی
صرفن یه پیشنهاد، spf ضدآفتابت واسه تابستون کمه :دی
لاکاتم واسشون اسفند دود کن چشم نخورن :) خیلی خوبن ^ــ^
پاسخ:
من ضد آفتابی رو خوب می دونم که به صورتم بسازه و جوش نزنم وگرنه اس پی اف و باقی دیگه برام مهم نیست :)))

چشمات قشنگ می بینه ^__^ قابلتو ندارن :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی