Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

قبل ازینکه سرتان به باد برود

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

عمه ام پاشده یکی از عکس های بچگیمونو گذاشته برای پروفایلش, بعد ... بعد چیه دیگه, خودتون ببینید دیگه :|

اونیکه سر نداره توی عکس, منم :|

برگشتم می گم عمه جون سر من کجا رفته؟!! میگه خودش قطع شد تو عکس جا نشد =)) [آیکون کراپ کردن را به بزرگترهای خود یاد بدهید]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
حدیث

نظرات  (۱۱)

قدت چرا اینقد بلند بود اخه؟!!

پاسخ:
آخه من از این چهارتا فسقل توی عکس 4,5 سال بزرگترم :)
:))

پاسخ:
:-)
توی مسابقه ی بپا جا نمونی شرکت ال جی شرکت کن حتما
شک ندارم بهت یه موبایل میدن
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۹ مریــــ ـــــم
:)))))
عمه ها همینن
پاسخ:
عمه کوچیک ترها همینن :دی وگرنه عمه ی بزرگه من از مامان آدم هم بیشتر حتی دلسوزه :)
=))))
هیشکی ام نیست عکس من رو بزاره پروفایلش ...
پاسخ:
خودت برو عکس بچگیتو بذار پروفایلشون :))))
=)))) دلم واقعا کباب شد برای مظلومیتت=))
پاسخ:
نخند سر خودتم میاد :))))
^_^ فکر خوبیه :))
پاسخ:
^___^
ای جون قد و بالای تو رعنا رو بنازم :دی
پاسخ:
آیکون نیــــــــچـــخند :دی 
ای وای :))
پاسخ:
D-: 
وای :))
چه خونسردانه... جا نشده... 
پاسخ:
همینقدر خونسردانه :))
وای خیلی خندیدما:))
پاسخ:
:| 

=))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی