Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

هرآنچه از اورهان پاموک می دانید

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

تا به حال فقط اسم اورهان پاموک رو شنیدم و کتاب هاش رو توی قفسه های کتاب فروشی و یا در عکس های دسته جمعی مختلف از همگی شون در کنار هم  توی پیج و سایت نشر چشمه دیدم * ! 

ازونجایی که راهنمایی هاتون در رابطه با بیگانه بهم چسبید:دی الانم هرآنچه از اورهان پاموک می دونید دریغ نکنید :-) یعنی انتقال تجربیاتتون و در وهله ی اول اینکه ; به طور کلی آیا اورهان پاموک بخوانیم یا نخوانیم! (با ذکر دلیل اگر می شود:دی) بعد اگر باید بخوانیم,  با چه شروع کنیم و تا ته با چه ترتیب و اولویتی فرمون را به دست بگیریم! و یا اینکه نه, کلا همه از دم خوب و عالی و هرکدام که خودم عشقم کشید :دی


*گاهی وقت ها فکر می کنم چرا مهریه ام رو نذارم کل کتاب های نشر چشمه و یا نه ورژن سنگین تر, یک کتابخونه نسبتا بزرررگ پر از کتاب =)) [آیکون از سکه و بال مگس و رز سیاه و فولان و فلان که بهتره ] :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۰
حدیث

نظرات  (۷)

منم هیچی ازش نخوندم هنوز.
بیاید راهنمایی کنید ملت :| 
البته من هنوز کالکشن ساراماگو رو تموم نکردم. قرار بود با تموم شدن کاشکشن فیلمای تارانتینو تموم شن :(
پاسخ:
بر طبق راهنمایی های ملت که نموده اند, بهتره فعلا نریم سراغ این اورهان جان :دی 
اووه ساراماگو *--* چه سخت هم انتخاب کردی *_* من هیت فول ایت و رزرویر داگ رو دارم ببینم تا تارانتینو رو تموم کنم !!
راستش من فقط زنی با موهای قرمز رو ازش خوندم و اونقدری واسم جذاب نبود که حالا حالا ها بخوام دوباره چیزی ازش بخونم.. واسه همینم متاسفانه نمیتونم در این مورد نظری بدم..
پاسخ:
حالا من همیشه به این یکی که می رسیدم فکر می کردم باید جذاب باشه :| 
مرسی که به هرحال همینقدر هم تجربیاتت رو شیر کردی:)
منم کتاب نام من سرخ رو ازش خوندم که جایزه نوبل برده فکر کنم. واقعا نفهمیدم چرا نوبل برده. خیلی کتاب طولانی و خسته کننده ای بود، داستانش هم جالب نبود، کلا چیز خاصی ندشت. حداقل این کتابشو نخون:|
پاسخ:
کامنت تو بعد از کامنت پریا دیگه حجت رو تموم کرد که دور اورهان پاموک رو یه خط بکشم و از اولویت خارجش کنم :/ 
پس فقط تبلیغات نشر چشمه است که خوشگل نشونشون میده *__*
من از عکسش خوشم اومد شبیه برانکوئه :/ ولی تا به حال ازش چیزی نخونده بودم، با دوتا کامنت بالا هم فکر نکنم حالا حالاها بخونم :))
پاسخ:
منم با تعاریف دوستان کاملا نظرم نسبت بهش برگشت :دی 
من هیچی نمیدونستم ازش حتی نمیدونستم نویسندس حتی اسمش رو هم ندیده بودم:)
پاسخ:
خوب الان آشنا شدی باهاش و همینطورم متوجه گشتی خیلی گول تبلیغات انجام گرفته در پیرامونش رو نباید بخوری و در اولویت نذارش برای خوندن و خریدنش :)

بیچاره اورهان پاموک چقدر داریم می زنیم تو سرش :|
۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه ایده خوبی واسه مهریه^_^ خیلی خوشمان آمد.
پاسخ:
حق کپی رایتش رو فراموش نکنید =)))))))))
اینی که میگی رو نمیشناسم ولی راجع به مهریه کتاب خیلی فکر خوبیه ها... بهش فکر میکنم:)
پاسخ:
اسم منم زیر عقدنامه به عنوان صاحب ایده باید پس قید کنی =)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی