Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

اینجا : خونه ی مادربزرگه

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ق.ظ

اینجا همه یک جوری خوابیدند که انگار نه انگار تازه ساعت یک نصفه شب است! یک جوری حس می کنم مثلا سه یا چهار صبح است! همینقدررر خواااب و همینقدر سکوووت !

من شیفت شب نگهداری از سه قلوها را برداشتم! تا چهار صبح باید دوبار تقریبا شیر خشک بچپانم در دهان های غنچه ای مبارکشان تا بلکه تا صبح بخوابند! 

حتی برای یک شب و یک خونه ی مادربزرگه هم چه خوب که محتویات کیفم مجهز است! و این نصفه شبی هم توی کیفم یک کتاب هست برای خواندن و هم توی گوشی و فیدیبو! و هم اینکه یک ساقه طلایی با یک بسته کاپوچینو! آب جوش هم که به خاطر شیرخشک بچه ها داغ و حاضر و آماده! 

خلاصه که کاپوچینو و ساقه طلاییم را خوردم و  گفتم یک پست هم بگذارم , تا وبلاگ از این حالت no post بیرون بیاید! بعد هم بروم نوبت اول شیرخشک دهی رو به جا بیاورم و تا نوبت دوم هم کتابم را بخوانم :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۲
حدیث

نظرات  (۵)

خونه مادربزرگه سه تا کوچولو داره
خونه مادربزرگه توکای بلاگر داره
خونه مادربزرگ آنتن وای‌فای داره
خونه مادربزرگه ساقه و کاپو داره
کنار خونه ما شیرخشک داغ موجوده
کنار خونه ما پر از خواب عمیقه
کنار خونه ما نو پستی معنا نداره!
(خودم می‌دونم ریتمش درست در نیومد اما شما سعی کنید ریتمیک بخونیدش) D:
پاسخ:
:))))))))) 
با ریتم خوندم =))))
فقط اینکه خودم بسته داشتم ولی خونه ی مادربزرگه انتن فورجی داره (که خونه خودمون فورجی نیست :دی ) 

پس با این حساب:
خونه مادربزرگه فورجیِ مفتی داره :))
(غرض از «مفتی» همون بسته است که به جهت حفظ آهنگ شعر تغییر داده شده)
D:
پاسخ:
مرسی رعایت قافیه :))) 
۱۲ آبان ۹۶ ، ۱۲:۰۴ فیلو سوفیا
وای نوزادا خیلی ماهن...امروز منم یکیشون رو دارم:)
پاسخ:
ما هر هفته سه تاشونو داریم =)))
۱۳ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه برنامه شبانه دوست داشتنی داری:-))
پاسخ:
اگه روزانه باشه من بیشتر ترجیح میدم ولی :))
سه قلو واااااویلا خدا کمکتون باشه خیلی سخته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی