Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

کاش یاد بگیریم!

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ

متاسفانه قسمتی از فرهنگ ایرانی اینه که اگر ما خوب نیستیم در چیزی! اصلا وظیفه ای نداریم که با تلاش و کوشش خودمون رو ارتقا بدیم! و احیانا اگر کسی در این بین تصمیم داره خلاف جهت حرکت کنه و با تلاش و کوشش بهترین باشه! اونه که منفور میشه و تمام انگشت ها به سمتش می چرخه! 

و تمام وقتمون رو این پر می کنه که نفرت بورزیم و حسادت کنیم! غافل از اینکه اون کسی که داره تلاشش رو می کنه داره همچنان پیشرفت می کنه, علی رغم تمام چشم و ابروهایی که ما برایش می آییم!علی رغم  تمام ندید گرفتن های ما و آدم به خیال خودمون حساب نکردنش! اون آدم پیشرفت می کنه و پیشرفت می کنه و جمعیت غالب ایرانی همچنان در همون درجا و حسادت و نفرت پراکنی باقی می مونن! 

کاش یاد بگیریم اگر کسی از ما بهتر است, حتما از ما بیشتر تلاش می کند! 

کاش یاد بگیریم تلاش کردن عیب نیست!


+پست هایی ازین قبیل رو وقتی می نویسم توی شرایطش و جوش قرار گرفتم و چون نخواستم داستان رو کامل و با ذکری از اشخاص تعریف کنم, اینطور به صورت یه مسئله کلی پستش می کنم! و اگر ناراحت نمی شید توضیح یا بحث بیشتری راجع بهش ندارم!  باز هم ببخشید و ممنون که درک می کنید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۶
حدیث

نظرات  (۷)

چقدر خوب گفتی ، دقیقا همینه که میگی ...
به به
اجازه بدید خانوم،حرف شما رو طلا بگیرم
مطلبتون رو کلا قبول دارم فقط یه مورد رو میخوام در مورد خط یکی مونده به آخر بگم این جمله :
کاش یاد بگیریم اگر کسی از ما بهتر است, حتما از ما بیشتر تلاش می کند!

میخوام بگم همیشه لزوما اینجوری نیست
وقتی توی مسابقه آشپزی شرکت می کنیم و من گوشت و ادویه و بقیه مخلفات رو دارم ولی یکی دیگه تازه باید بره از شکار توی جنگل و چیدن گیاهان صحرایی شروع کنه.
 یا اینکه «ببین من چه فلفل هالوپینوی خوبی استفاده کردم، پس تو چرا فقط ریحون گذاشتی؟» یا «تو خنگی که فقط آشپزی کردی، من به داور قول یه بوس هم داده‌ام»
اینجا فقط تلاش ملاک نیست که کسی رو از ما بهتر میکنه شرایط فرد مقابل هم ملاکه

۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۶ آقای دیوار نویس
کاش یاد بگیریم...
والا یاد هم نگرفتیم طوری نیس.. حداقل پشت پا نزنیم طرف رو پخش زمین کنیم!
متفکر میشود 
بستگی تفکر شخصی هر کسی داره...باید هر کسی خودش به داخل خودش نگاه کنه و صادق باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی