Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فمنیست جیز است

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ب.ظ

شبکه ی یک داره فیلم Miss Sloan رو نشون میده! چون من به اینجور ژانرها علاقه دارم و این فیلم هم به شدت دوست داشتم, با اینکه می تونستم برم و باز بشینم پای لپ تاپ نگاهش کنم ولی خب نشستم پای نسخه ی صدا و سیمایی!! 

از جالب ترین سانسورهای ریز و درشتشون, تغییر جنبش فمنیسم به محیط زیست بود :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۲
حدیث

نظرات  (۴)

3بار دیدمش. آه، جسیکا چِستِین نماد قدرته ^_^

+ چندبار نسخه‌های ملی شده رو مقایسه کردم با اصلِ فیلم، و نتیجه به قدری حرص‌درآر! و عصبی‌کننده بود که دیگه این ظلمو در حق خودم نکردم و گذاشتم خاطره‌ی خوش زبان اصلی توی ذهنم بمونه. 
پاسخ:
منم فیلمش رو خیلی دوست داشتم :)

+راستش منم همین کنجکاوی که ببینم چی رو توی این فیلم تغییر دادند باعث شد بشینم و نگاهش کنمُ چون یه فیلم سیاسی هم بود!! و خب واقعا حتی ریز ترین اشارات رو هم تغییر می دن :/
۲۳ آذر ۹۷ ، ۰۰:۱۸ 🦉 شباهنگ
ینی یه جوری دگرگون می‌کنن که کشور سازنده باس دوباره از ما بخره و دوبله کنه یه قصهٔ دیگه از دل فیلمش درآره
پاسخ:
به خدااااااا :/
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۳۸ פـریـر بانو
همون کامنت شباهنگ! :| :))
پاسخ:
همون جواب به شباهنگ :دی
همون کامنت حریر
پاسخ:
می دونم لوس میشه ولی خودتون شروع کردید :/
همون جواب به حریر :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی