Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

گسستن مرزهای دایره امن

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۰۷ ب.ظ

از بین لباس های تو خونگیم یه دست لباس هست متشکل از یه شلوار صورتی تیره با خال خال های رنگ و وارنگ و یه تیشرت سبز لجنی با یه سری نقوش بی ربط وسطش! هر کدوم از این ها با هررر چیز دیگه ای بی تناسب ترین و خز ترین ترکیب ها رو میسازن, دیگه چه برسه به اینکه با هم پوشیده بشن! ولی همیشه تا وقتی توی جا لباسیم, لباس های دیگه ای باشه, این دو تا رو انتخاب نمی کنم! بالاخره هر دو هفته یه بار وقتی همه ی لباس ها کم کم از جا لباسی به قسمت رخت چرک ها منتقل میشن, دیگه نهایتا انتخابی نمی مونه جز پوشیدن این ست جادویی. این سه چهار روزی که شلوار خال خال رنگیِ صورتیِ تیره و تیشرت سبز لجنی تنمه, توی خز ترین و جوادی ترین حالت خودم به سر می برم! بعضی وقت ها که عصبانی و بی حوصله بودنم با پوشیدن این لباس ها همزمان میشه, به طرز عجیبی با این تیپ جلوی بقیه ظاهر شدن خیلی آرومم می کنه! اینکه در این حد بیخیال همه چیز باشی که با اون وضعیت گَل و گشاد و بی قواره و بد رنگ بشینی جلوی آدم هایی به جز اعضای خانواده ات! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۳
حدیث

نظرات  (۳)

همیشه گفتن بترس از آدمی که چیزی واسه از دست دادن نداره :))
پاسخ:
دقیقا :)))))
پست تو و کامنت بلوط :)) عالی بود.
همه باس یکی از این ست ها داشته باشیم. تاثیرش وقتی بیش تر میشه که لباس بیرون از خونه باشن!
پاسخ:
:دی 
من هنوز به این درجه هز عرفان نرسیدم که بیرون هم با این وضع برم! یا یه ست جادویی هم واسه بیرون دست و پا کنم :"
:)) من همهی ست های تو خونم به این صورته، اینجور که در بیخیال ترین و راحت ترین موضع ممکن باشم و با خودش یه عالمه ارامش میاره، مث این میمونه مغزم خودش و قانع کرده باشه از این بهتر نمیشه!
پاسخ:
حالا من به همین یه دونه ست قانعم :دی چون همونطور که هستن مواقعی که بی ترکیب و قواره بودن آرومم می کنه, یه سری وقت ها هم هست دوست دارم تو آیینه که خودمو میبینم کیف کنم از ترکیب و تناسب لباسام :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی