Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Down Dog

يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۲۰ ب.ظ

من تا 22 سالگی از ورزش کردن طفره رفتم! زیر بار هیچ جور ورزشی نرفتم! دلیل خاصی هم نداشتم فقط چون هیچ وقت آدم ورزشکاری نبودم فکر می کردم هیچ وقت هم آدم ورزشکاری نخواهم شد! 22 سالگی لیسانس تموم شد و من موندم کلی روزهای خالی و کلی بیکاری! بالاخره راضی شدم برم باشگاه! با بدنسازی شروع کردم, بعد رفتم سراغ شنا و بالاخره بعد از سالها به اون ترسم غلبه کردم و شنا یاد گرفتم! بعدش رفتم پیلاتس _ عاشقش شدم *__* _ بعد شاغل شدم و باشگاه رفتن تعطیل شد ولی ورزش تعطیل نشد چون آزیتا یه اپلیکیشن بهم معرفی کرد که میشد باهاش تو خونه یوگا کرد :) 

تا قبل از اون روزی که من برم تهران و برم خونه ی آزی اینا و از گرفتگی همیشگی پشت شونه ام گله کنم و بعد آزیتا پیشنهاد بده بیا یوگا کنیم تا بدنت گرم بشه و بعد هم با چند حرکت ماساژ طوری گرفتگی شونه ی منو از بین ببره! من تصورم از یوگا این شیوه ی مسخره ایه که توی باشگاه های اینجا اجرا میشه بود, که ازت میخوان چشمهاتو ببندی و مدام نفس عمیق بکشی و با خدای خودت راز و نیاز کنی و ازین چرت و پرت ها :| ولی بعد از اون روز تاااااازه فهمیدم یوگا چه لعبت و جواهریه *__* بعد از اون روز عاشق یوگا شدم, عاشق اینش که چطوری خستگی ها و گرفتگی های بدنتو از بین می بره, که چطوری به خودت میای و ذره ذره پیشرفت کردن استقامت بدنیت رو می بینی! من عاشق یوگا شدم :)


+عنوان پست اسم یه حرکت معروف توی یوگا و اسم همین برنامه ای هست که من باهاش تو خونه یوگا می کنم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۴
حدیث

نظرات  (۱۰)

منم اپلیکیشن نصب کردم که باهاش ورزش کنم منتها همیشه آقامون هست و نمیشه ورزش کنم :/
پاسخ:
آقاتونم مجبور کن دو تایی با هم ورزش کنید :دی
یوگا وااقعا عالیه. من به هر کی پیشنهاد میدم میگه اه یوگا؟ مسخره اس که! بعد میگم ببین کلی حرکات داره و ... . میگن نمیدونستیم اینا هم داره. فک میکردیم میشینن و نفس عمیق میکشن همش :|

پاسخ:
خود من رفتم یه دوره باشگاه و بعد ازش زده شدم و حالم بهم خورد و همیشه مسخره اش کردم تاااا به این اپلیکیشنه رسیدم!!
خیلی مربی تاثیر داره واقعا! 
اسم اپلیکیشن هم بگو دیگه*__*
پاسخ:
اسم پست اسم اپلیکیشنه فداتشم :)
کسایی رو که ورزش نمیکنن درک نمیکنم
پاسخ:
احتمالا اونا هم مثل تا قبل از 22 سالگی من هستن! آدم تا به ورزش به عنوان یه لایف استایل نگاه نکنه و تا وقتی که تصورش این باشه که ورزش فقط برای لاعر شدنه محاله به ورزش به عنوان روتین زندگیش علاقمند بشه
یعنی ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارن که من امسال برم پی یوگا :)))
از اول امسال تصمیم گرفته بودم یوگا رو شروع کنم تو خونه، تابستون که دانشگاه رهام کرد! بیام و یه کلاسی چیزی هم بزنم تنگش :دی خدا خیرت بده خلاصه. 
شنا هم خیلی ورزش خفنیه، خیلی! اونم باید برم به نظرم :دی
پاسخ:
پس بسم اله :))
خدا خیرت بده من دارم میمیرم از بی‌ورزشی، الساعه نصب میکنم :) و امشب امتحانش میکنم، مرسی :))
پاسخ:
فقط اینکه باید با وی پی ان و یه آیدی به جز آیدی ایران از گوگل استور دانلودش کنی! 
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۵۲ پشمآلِ پشمآلو
سلام. . ببی من خواسم اینو نصب کنم کامنتا همه نوشته پولیه ک. . چجو ازش استفاده میکنی؟
پاسخ:
نه فقط یه بخش های محدودیش پولیه, نصب کن و لذت ببر :دی
به عنوان کسی که یک ماه دیگه یک سال میشه که میره کلاس یوگا و تا الان اصلا فکر نکرده یوگا چیزی خارج از همون کلاسه به شدت از این برنامه استقبال خواهم کرد
+ حالا ترجیحا تا قبل دیدن این برنامه خیلی نطق نمیکنم ولی این یک سال واقعا برای شخص من مفید بود. [البته که من بیشتر به همون بخش بستن چشم ها و نفس عمیق و خدای خودت و اینا - همون مراقبه خودمون- نیاز داشتم و افزایش تمرکز و ارامش حاصلش باعث شد حتی تو حرکتای بریک دنس از خودم پیشرفت ببینم:) ]
پاسخ:
من متنففففففر بودم ازون بستن چشم ها و راز و نیاز و خلوت با خدای خود :| مثه پوکر فیس زل می زدم تو چشای مربی و دلم میخواست خفه اش کنم :| 
فقط اون قسمتی که باید با ایدی جز ایران دانلودش کنی! ادم پتانسیلش رو داره 24 ساعت بابت مهجور بودن ایرانه خانم غمگین باشه! 

+ تو آساناها تنها حرکتی که همیشه به نظرم خیلی سخته برعکس همین سگ سرپایینه! والا تو ورژن فارسی بهش میگن سگ سربالا حالا لابد تو بلادکفر میگن up dog ! 
الان معلوم شد من خیلی بلدم؟ خیالم راحت؟ 😆

دیگه هم اینکه تو اینستا با رشته آکرویوگا آشنا شدم به نظرم جدا خفن بود! اینو دیگه سوای اینکه من خیلی بلدم گفتم شاید کسی علاقه مند شد:))
پاسخ:
دانلود کردی یا نه بالاخره؟

آره بهش میگن upward facing dog و downward facing dog! حالا منم عاشق همین سگ سرپایینم :دی 
بله بله خانم خیلی معلوم شد :))

آکرویوگا چیه؟ 
وای ینی نجات همین یه دوست قشنگم از درد کتف و علاقه مند کردنش به ورزش میتونه خود رسالت زندگی من باشه  :))))
پاسخ:
مرسی فداتشممم ^___^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی