Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سازش با روزمرگی

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۵۸ ب.ظ

امسال معمولی ترین و آروم ترین و خلوت ترین و به دور از هیاهوترین عید زندگیم رو تجربه کردم! اوایلش عصبانی بودم و کلافه ازینکه تااازه اول تعطیلاته و من با این حجم از بیهودگی چه قراره بکنم! تا چند روز کلافگیم ادامه داشت و طبق معمول با خواب و اپیزود پشت اپیزود سریال دیدن سعی در خفه کردنش داشتم, تاااا بالاخره موفق به از ملال بیرون آوردن خودم شدم و مثه یه بچه ی خوب خودمو برگردوندم روی غلتک زندگی! الان هم کار خاصی نمی کنم! همچنان تا لنگ ظهر می خوابم و بعد تا شب چند صفحه کتاب می خونم (هم فارسی و هم انگلیسی), بعد کمی درس و مشق طوری زبان می خونم! بعد یه سری برنامه برای ترم آینده در نظر گرفتم, اونا رو خورد خورد انجام میدم! یوگا می کنم! یه فیلم می بینم (فیلم های اسکار) و می خوابم :)

فکر کنم دیگه وقتشه دست اون بخشی از وجودمون رو که برای اومدن عید ذوق داره و یا همچنان فکر می کنه که عید باید متفاوت و خاص باشه و کلی توش خوش بگذره و اینور و اونور رفتن داشته باشه رو بگیریم و بهش بگیم دیگه وقتشه که بری.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۷
حدیث

نظرات  (۲)

۰۷ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۱۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حالا خوش گذشتن صرفا این ور و اون ور رفتن نیست که! این مدلی هم میشه خوش گذروند
من که چند ساله تعطیلات سر کارم و هیچ انتظاری از نوروز ندارم. معمولی تر از همیشه...
پاسخ:
من هنوز بخشی از وجودم انتظار داره عید یه جور خاصی باشه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی