Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سه قلوها هم دو ساله شدند

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۱۷ ق.ظ

جایی که توی ایام عید و اون روزهای داغ و شور دارِ عید دیدنی, نشد بریم عید دیدنی, امشب شام دعوت شدیم! بعد از خداحافظی, آخرین و دقیقه نودی ترین عیدی رو گذاشتیم تو جیبامون و به دور میدون اول نرسیده, تا گفتم بریم بستنی قیفی هیشکی مخالفت نکرد و همینکه راه رو به اون سمت کج کردیم مامان گفت من پول همراهم نیست! هیچی دیگه عیدی های امشبمونو دادیم 4 تا بستنی قیفی و اومدیم خونه و پرونده عید 98 رو بستیم! و سال کاری 98 رو فردا درحالی آغاز می کنیم که من صبحش رو گفتم نمیام تا بریم به سه قلوها سر بزنیم, چرا که داداششون آبله مرغون گرفته و دور از انتظار نیست این سه تا هم بگیرن و دو هفته بیشتره ندیدمشون و تا دو هفته ی آینده هم احتمالا آخر هفته ها نمیان -__- و بعدش به محض برگشتن باید برم سر کلاس تا 8 شب, در صورتی که الان 5 و ربع صبحه و من همچنان بیدارم :" 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۷
حدیث

نظرات  (۷)

چه پرانرژی :) سال خیلی خوبی باشه برایت :دی
پاسخ:
مرسی :) 

دیگه از وقت عید گرفتن شما گذشته شما باید عیدی بدی:))
در ضمن چه عیدیه با برکتی، البته یا بستنیا خیلی گرون شدن یا عیدیا به ترخ قدیم پرداخت میشن:))
پاسخ:
من تا جااایی که بشه صحنه ی عیدی گرفتن رو ترک نخواهم کرد :دی
دیگه تراول پنجاهی که عیدی نمیدن دیگه :دی 
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۲۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من دیشب تازه یادم افتاده بود، برنامه نصب کنم:/

پاسخ:
برنامه ی چی؟
آخى ایشالا زود خوب بشن..
همون بستنى هم خیلى اختتامیه خوب بوده..نام برده اصلا این مدت عیدى نگرفته 
پاسخ:
خدا رو شکر نگرفتن :)
نامبرده چرا عیدی نگرفته خب :دی
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۲ گمـــــــشده :)
خدا قوت
:))
پاسخ:
:دی
نصف عیدی‎های من رو که مامانم نقد تحویل گرفت و برام کارت به کارت کرد «برای نمایشگاه کتاب»، به گمانم فکر می‎کنه کتاب خیلی ارزونه هنوز :/
حالا اولین روز کاری سال 98 خوب گذشت؟ :)
پاسخ:
منم اتفاقا باهاشون کتاب خریدم, همون توی عید اینترنتی از سی بوک سفارش دادم :)
آره خدا رو شکر :)
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
برنامه شبیه‌سازی واسه یکی از درس‌هامونD:
پاسخ:
بله بله :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی