Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سریالی که کمتر اسمش شنیده شده است

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

من عاشق این ژانر فیلم و سریال هایی هستم که کاراکتر اصلی درگیر یک عالم خون و خونریزی و هیجان و زد و خورد میشه تا بتونه خودش و اطرافیانش رو از چنگ آدم بدها نجات بده و خودش هم آدم خاکستری باشه و الکی ازین مدل پیغمبرهای خدا تا به حال نیافریده نباشه :دی 

همه ی این مواردی من عاشقشون هستم، همگی در سریالی به اسم Banshee یکجا گردآوری شده اند تا عزیز دلی را تقدیم ما بینندگان بفرمایند که اصلا در وصف نمی گنجد :دی 

اگر شما هم به اون آیتم های اشاره شده در یک سریال علاقه دارید پس در دیدن این سریال شک نکنید.

 

سریال در رابطه با این عزیز دل مشاهده شونده در تصویر می باشد که به عنوان یک سارق بعد از اولین روزهای آزادیش از زندان و در راستای پیدا کردن همدست هاش در زمان سرقتی که به خاطرش 15 سال زندان رفته بود، درگیر قضایایی میشه و بعد تصمیم می گیره خودش رو به عنوان کلانتر شهری که در بدو ورودش به اون شهر توی یه سانحه کشته میشه جا بزنه و اینگونه داستان آغاز می شود ....

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۲
حدیث

نظرات  (۳)

جالبه 👌🏻

پاسخ:
:)
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۰۳ مترسک ‌‌‌‌‌

واجب شد ببینمش پس 👍

پاسخ:
آره سریال خفنیه ;)

شاید باورت نشه اما من این سریالو چن سال پیش دیدم و اون موقعم خیلی دوسش داشتم اما اصن الان یادم نیس چی بود و چی شد :)) فقط یادمه یه دیالوگ داشت که سر قبر یکی بود :| و من خیلی دوسش داشتم و یه جا نوشته بودمش! لازمه بگم که نمدونم چه دیالوگی بود و کجا نوشته بودمش؟ :| کلا اینجوری فیلم و سریال میبینم!

پاسخ:
بله بله چقدر زیبا سریال می بینی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی