Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

و باز هم یک سوال از همگی

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ب.ظ

توی پست قبل به ویژگی های اشاره کردید اکثرا که ویژگی های مثبتی نیستند، و گفتید این ویژگی ها رو دوست ندارید و یا ناپسند می دونید.

 

حالا اگر ازتون بپرسند چه ویژگی های مثبتی در بقیه توجه شما رو جلب می کنه و معتقد هستید خودتون این ویژگی ها رو ندارید و دوست دارید که داشته باشید و یا یه جورایی خودتون رو سرزنش می کنید برای نداشتن این ویژگی ها، چه جوابی می دید؟

و توجه داشته باشید اغلب هم ه بقیه اعلام می کنید و تحسینشون می کنید در رابطه با اون ویژگی. 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۹
حدیث

نظرات  (۱۰)

۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۲ عکاسِ فرفری!

صبوری ، خوش اخلاقی ... چون گفتین چی هست که خودم ندارم اینا هست! ولی درکل ویژگی های زیادی وجود دارن

۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۵۵ پشمآلِ پشمآلو

ادمایی که به قول معروف سیاست دارن و میدونن چجوری رفتار کنن که به خواسته هاشون برسن ـو من خوشم میاد ازشون 

نه از راه بد ها فق اینکه بلدن چجوری صحبت کنن

به ادمایی که پشتکار دارن خیلی حسودیم میشه و غبطه میخورم... اینکه میتونن روزی چند ساعت بشینن واسه چند ماه یه کاری رو انجام بدن... من واسه هیچ کاری نه انقدر علاقه دارم نه انقدر همت دارم... ولی خیلی دلم میخواد اینطوری باشم...

صبوری، زود قضاوت نکردن، منطقی بودن، توانایی کنترل احساسات، مدیریت، نظم و ....

از نظر من مهربون بودن با همه و داشتن صداقت خیلی خوبه اما باتوجه به جامعه امروز زیادی به خود آدم آسیب میزنه اما دوست دارم آدمی با پشتکار بالا باشم و بتونم یک روز دنیای وب رو ترک کنم و به رویاهام برسم :)
خوشتیپ بودن هم بی تاثیر نیست که میره جزو ویژگی های ظاهری

۱۹ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۱۱ مترسک ‌‌‌‌‌

«خودش» باشه و قضاوت نکنه

۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

داشتن دل بزرگ، داشتن اراده قوی، وقت تلف نکردن.

همون وقت تلف نکردن و همت و پشت کاری که بقیه گفتن

و توجه بیشتر به ظاهر 

اراده و سختکوشی! اینکه میتونن راحت حرفشونو به دیگران بزنن و اگه از یکی ناراحتن جوری وانمود نمیکنن که نه همه‌چی اوکیه!

اعتماد بنفس بالا

و نترس بودن!

من جفتش هم دارم اما بیشتره رو میخوام🤷‍♀️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی