Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

قلدری مجازی

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹ ب.ظ

امروز برای اولین بار بعد از سال ها اکانت داشتن توی اینستاگرام, یه نفر اومد توی دایرکت هر چی خواست بارم کرد و هر صفتی که از دستش اومد رو بهم نسبت داد. 

من عصبانی نشدم, غمگین هم نشدم و فقط ناراحت شدم! و خیلی سخت خودم رو فقط دارم کنترل می کنم که جوابی بهش ندم! چون آدمی که وقتی در برابر نظری که نسبت به استوریت داشته بهش میگی من صلاح خودم رو بهتر میدونم و خودم میدونم چی بهم صدمه می زنه و چی نمی زنه و به خودم ارتباط داره بخوام چیو بیان کنم و نکنم, برمی گرده یه طومار فحش و بد و بیراه نثار آدم می کنه! هر جوابی بهش مثل تف سر بالا میمونه! 

چون خیلی جالبه, چطور خودش می تونه و مجازه بیاد و برای من تعیین و تکلیف کنه و زود با من صمیمی بشه و بخواد منو نصیحت کنه و بهم بگه خوبه چی بذارم توی پستم و چی نذارم! ولی من وقتی رسمی بهش میگم دلیلی نمی بینم کسی بهم این مسائل رو یادآور بشه, باید اون همه فحش دریافت کنم :| 

یک جایی باید راجع بهش حرف می زدم یه کم دلم خنک بشه :))) تا نرم جوابشو ندم و همچنان بسوزه :دی. الان که فکر می کنم عصبانی هستم :دی

شخص مورد نظر پسرِ جاریِ خاله ام میشه یا به عبارتی پسرعموی ِ پسرخاله ام! یا شوهرخاله ی من میشه عموی این آقا پسر که به قول خودش خیلی لوتی و بامرام هست :دی ولی سریع دختری رو که نمی خواد باهاش صمیمیتی داشته باشه رو می کشه به باد فحش که فکر کردی سلبریتی کسی هستی و خلا شخصیتی داری و بی شخصیتی و شعور نداری :))) بله همه ی اینا من هستم :دی

 

+به نظر شما بهترین واکنش همین جواب ندادن هست؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۵
حدیث

نظرات  (۱۵)

۲۵ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۲۵ :]♡ ომʝεძεհ

نمیدونم بهترین واکنش همین جواب ندادنه یا نه...ولی موافقم با جمله ای که میگه"جواب ابلهان خاموشی ست" و یا"برای آدمی که کَر عه،حرف زدن بی فایده است"یا...

پاسخ:
من بیشتر دلم میخواد بدونم چطوری میشه یه کاری کرد که طرف قشنگ بسوزه :)))) 
فکر کنم همینکه یه طوووومار بد و بیراه نوشته در جواب یه خطی که بهش گفتم پیج خودمه و خب خودم تشخیص میدم چی بذارم و چی نذارم, همون جواب ندادن خوب باشه :دی

ا همه اینا رو به تو نسبت داده؟؟؟؟

فکر کنم آدم شناسی ش صفره

منکه همچین چیزایی در تو ندیدم!

 

بلاک و تامام : ) کلا با گزینه بلاک خیلی خیلی موافق ترم

راستش دیگه حوصله اراجیف یه عده رو ندارم

ضمن اینکه بلد نیستم جواب درخوری که مناسب شخصیت طرفم باشه، بدم

واسه همین با گزینه بلاک بیشتر حال می کنم :|

پاسخ:
به نظرم ازین ناراحت شده چرا من باهاش سرد برخورد کردم و در جواب مثلا نصیحتش که گفته فلان چیز رو استوری نکن وجهه ات خراب میشه! من گفتم به خودم مربوطه! و فکر کرده مثلا ما با هم رفیق فابریکی چیزی هستیم و من حالا میخوام خودمو بگیرم! بعد خب پاشده اونجوری درافشانی کرده :)))

منم خیلی بلد نیستم جواب دندان شکن بدم :/ همون سکوت کنم و بی محلش کنم فکر کنم سنگین ترم :دی اینکه آدم نیست, باز میاد یه طومار بد و بیراه می نویسه 

بلاکش کن چون به نظرم وقتی پیجت خصوصیه لزومی نداره چنین فردی با نسبت به این دوری تو پیجت باشه. 

یه پسری هست که باباش پسرعمه مادربزرگم میشه! حدودا سه یا چهار بار ریکوست داد محل ندادم، الان نیو پیج زده باز ریکوست داده و جالبه برام تحصیل کردست و متوجه نمیشه میبینم و نمیخوام اکسپت کنم!

پاسخ:
خب مسئله اینجاست که مدتیه من پیجم رو عمومی کردم! تصمیم سختی بود ولی همیشه دلم میخواست یه پیج عمومی داشته باشم. 

من نمیگم چرا الان که پیجم عمومیه فلانی و بهمانی توی استوری های من سرک می کشه! خب به هرحال خودم پیج رو عمومی کردم.
ولی دقیقا به همین دلیلی که تو میگی یک نفر نباید مدام ریکوئست بده وقتی می بینه با درخواستش موافقت نمیشه! حرف منم توی پیج عمومی اینه که یاد بگیرن مردم به ویژه آقایون که این مجوزی نیست برای اینکه سریع صمیمی بشن و فاز نصیحت بردارن و بگن چی وجهه ی خوبی داره و یا نداره! و وقتی هم بهشون بگی به خودم مربوطه! بد و بیراه نثارت بکنن که جنبه ی انتقاد نداری!! 

من نمی دونم چرا باید با فحش و بد و بیراه به یک نفر بگیم جنبه انتقاد نداره :))) وقتی اون یک نفر خودش به ما انتقاد کرده اونم خیلی رسمی و مودبانه :دی

پس با این اوصاف رستریکتش کن. دیگه هر چی پیام میاد بخون و بدون اینکه بفهمه خوندی پاک کن

پاسخ:
فکر نکنم دیگه پیام بده ولی خب ریستریکتش کردم, مرسی که گفتی یاد ریستریکت نبودم.
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۸ جولیک ‌‌‌‌‌

یک بار تذکر، بار دوم بلاک. اصلا انرژی صرف سوزوندن یارو نکن.

پاسخ:
همون ریستریکتش کردم! 
ولی اومدم اینجا ازش گفتم یه ذره دلم خنک شد, سبک شدم :دی
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۵ مترسک ‌‌‌‌‌

البته که رفیق جان ما سلبریتی عرصهٔ وبلاگ‌نویسی که هست اما من اگه باشم صرفاً با یه لبخند و سکوت عمیق و بعدش آنفالو کردن، جفتمونو خوشحال می‌کنم! :))

پاسخ:
نشد خیلی :دی یه کمی باعث شد حرص بخورم از دستش :)) ولی خب در نهایت یه نفس عمیق کشیدم گفتم به درک اصن شعور خودشو نشون داد.

انگار نصیحت دونش پاره شده ریخته یهو تو دایرکت تو :))

به نظرم اگه می خوای سکوت کنی بلاکش هم بکن حتما

پاسخ:
ریستریکتش کردم و پیامش رو هم به بابام نشون دادم, که سر فرصت بهش تذکر لازم رو بده که فکر نکنه میتونه برای همه ی دخترها ادای لوتی ها و آقابالاسرها رو دربیاره و نصیحتشون کنه و بعد اگه ببینه طرف نمی خواد, ببنده طرف رو به فحش :دی

به نظرم اول جواب بده بعد اگر قانع نشد و ادامه داد بلاک کن. بعضیا رو اگه جواب ندی امر بهشون مشتبه میشه و تکرار می‌کنن و یا فکر می‌کنن دیدی ترسید، یا دیدی حق با من بود.

پاسخ:
نه دیگه واقعا حوصله ام نیومد و انرژیش رو هم نداشتم برم آب تو هاون بکوبم. عوضش به بابام پیامشو دادم بخونه که بابام سر فرصت هرجور خواست یه حسابی ازش برسه :دی

به نظرم تذکر هم لازم نیست

بلاکش کن:)

یا عمدی بوده و با فکر که بیشعوره

یا عمدی نبوده و فکر نکرده که احمقه که احتمال تکرار اشتباه از طرف یه احمق همیشه هست

 

پاسخ:
هوم یه کم حرص خوردم :دی ولی خب دیگه گفتم ولش کن ....
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نمیدونم بهترین حالت چیه، ولی احتمالا اگه منم بودم جواب نمیدادم!

پاسخ:
منم در نهایت دیدم اصلا بهتر یا بدتر انرژیشو ندارم بخوام باهاش دهن به دهن بشم... 

بلاکش کن که فوضولی نکنه....

پاسخ:
باید از همون اول که سر و کله اش تو پیجم پیدا شد اینکار رو می کردم ...
۳۰ مرداد ۹۹ ، ۰۷:۵۱ محمود بنائی

هرچی این نسبت فامیلی که گفتین را بررسی کردم پیداش نکردم توی فامیل خودمون! قطعا اونقدری مهم نیست که از همون اول درخواست دنبال کردنش قبول بشه چه برسه که بیاد نظر هم بده! واقعاً فکر میکنم فامیل توی اینستاگرام جایی ندارن. تصمیم درستی گرفتین، سکوت. 

پاسخ:
نسبت فامیلی که نمیشه، بیشتر میشه آشنا و اینطورها! دارید شما هم! پسرخاله یا دخترخاله دارید که؟ فکر کنید پسرعمو یا دخترعموی اونا :دی اینقدر طرف نزدیک اصلا :))

گاهی اگه بتونیم، جواب ندادن بهترینه اما کاری که ته دلمون میخواد،، به نظرم بیشتر مواقع بهترین واکنشه 😊😉 والا آخه زوری که نیست ... 

پاسخ:
آره دیگه منم در نهایت بر عصبانیتم غالب شدم و همون به سکوت و بی محلی حواله اش کردم 

بلاک:)

پاسخ:
شد :)

تو بیان خودمون هم متاسفانه پیدا میشه...

پاسخ:
بله دیگه در هر بستر مجازی متاسفانه از این رفتارها هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی