Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

اینستاگرام خود را عمومی کنیم یا نکنیم

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ق.ظ

از وقتی تصمیم گرفتم پیج اینستاگرامم رو عمومی کنم، دارم از جانب آشناها برخوردهایی که دوست داشتنی نیست دریافت می کنم. یا در رابطه با همشهری ها و این شهر کوچیک توی مضیقه قرار می گیرم. یا کلا گذر آدم هایی از این شهر به سراغم افتاده که حتی توی خیابون هم دوست ندارم از کنارشون رد بشم :| 

شاید بگید خب پیجت رو پرایوت کن، تو که اینقدر حساسی! خب باید بگم که اولین واکنشم نسبت به حساسیت هایی که داشت شکل می گرفت همین بود. که بذار پیج رو مثل قبل پرایوت کنم و خیال خودم رو هم راحت. ولی چون به خودم قول دادم که اعتماد به نفسم رو وقتی دارم توی این شهر زندگی می کنم بالا ببرم و نذارم کوچیک بودن این شهر من رو محدود کنه و نخوام خودم رو سانسور کنم تا وقتی دارم توی این شهر زندگی می کنم تا زندگی کردن برام اینقدر سخت نباشه، خواستم با عمومی کردن پیج اینستاگرامم شروع کنم. این روزها باید به خودم مدام این هدفم رو یادآوری کنم. که من چرا از اول پیج رو عمومی کردم. برای اینکه اینقدر از خودم بودن توی این شهر نترسم. برای اینکه اینقدر افسرده نباشم از اینکه نمی تونم فعلا از این شهر برم و از اینکه چقدر نمی تونم خودم باشم و باید بیشتر جنبه های خودم رو با وسواس سانسور کنم. 

 

یه نکته و پیام اخلاقی مثل این شعارهای پکیج های طبلیقاتی بگم در انتها: که اگر از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید لازم نیست پکیج های ما را بخرید، بلکه از کم کم پر رنگ کردن خودتان در شبکه های اجتماعی شروع کنید. چرا که اگر از گذاشتن عکسی از خودتان به دلیل خوب نبودن، در پروفایل های شبکه های اجتماعی می ترسید، پس شروع کنید و اینکار را انجام دهید، حتی اگر شده برای مدت کوتاهی و بعد عکس را بردارید. اینکار را چندین بار تکرار کنید تا کم کم به عکس خودتان در پروفایل تان عادت کنید. تا بپذیرید برای اینکه خودتان را در پروفایل تان ببینید هیچ نقص و کمبودی ندارید :) بعد هم از اینستاگرام شروع کنید. از حرف های خودتان را گفتن و عکس های خودتان را گذاشتن شروع کنید، از فالو کردن آدم هایی که در برابرشان فکر می کنید کم هستید و چیزی برای عرضه ندارید و همیشه از شما بهترین بوده اند شروع کنید. و یا در نهایت اگر اهداف بسیار والاتری در به دست آوردن اعتماد به نفس دارید مثل من :دی پیج خود را عمومی کنید و تا جاییکه توانایی تحمل حساسیت های به وجود آمده را دارید این حرکت را ادامه بدهید.

 

ولی جدای از شوخی من از همین طریق خیلی تونستم به افزایش اعتماد به نفسم سیر صعودی تر بدم. 

موافقین ۱۶ مخالفین ۱ ۹۹/۰۶/۰۶
حدیث

نظرات  (۳)

من که ترجیح میدم اینستاگرامم پرایوت باشه تا کسایی که دوست ندارم ازم کمترین اطلاعاتو داشته باشن

پاسخ:
بله بله هرکسی انتخاب و ترجیحات شخصی متفاوتی داره :)

یک بار دیگه هم تکرار کنم, پست به معنی باید نیست! به معنای تنها گزینه نیست! به معنای این نیست اگر عکسی از خودتون در پروفایل تلگرام ندارید یعنی شما بدون اعتماد به نفس هستید, اگر عکسی از خودتون در اینستاگرام ندارید شما بدون اعتماد به نفس هستید, یا اگر پیج اینستاگرامتون پرایوت هست شما بدون اعتماد به نفس هستید! هیچ کدام. 
فقط عرض من این هست اگر عکسی توی پروفایلتون از خودتون نیست فقط به دلیل اینکه اعتماد به نفس اون رو ندارید! یا توی اینستاگرام فعالیتی ندارید فقط به دلیل اینکه اعتماد به نفسش رو ندارید, چطور به فکرش باشید که کم کم شاخ غول رو بشکنید.

وگرنه که نداشتن عکس پروفایل و یا پیج پرایوت می تونه خیلی دلایل متفاوتی داشته باشه برای هرکس, که خب اون اشخاص شامل حال حرف من در این پست نمیشن :)
۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۶ مترسک ‌‌‌‌‌

البته گاهی هم به خاطر نداشتن اعتماد به نفس نیست، به خاطر اینه که می‌خوای فقط اونایی که برات عزیزن، از احوالاتت (اونم به صورت محدود!) مطلع باشن!

پاسخ:
اون که صد در صد.
حرف من فقط خطاب به کسایی بود که با کمبود اعتماد به نفس درگیر هستن, که از شبکه های اجتماعی چطوری می تونن کمک بگیرن.

کامنت قبل مفصل توضیح دادم :) 

نه خب بحث اعتماد به نفس نیست واقعا . من عاشق عکاسی ام و صرفا عکس هاییو میزارم که با گرفتنشون و دیدنشون حس خوبی بهم میدن .همیشه که آدم ها نباید عکس از چهره اشون بزارن. یه وقت هایی هم از چهره ام استوری میزارم

پاسخ:
جدی الان یعنی هنوز متوجه نشدی من چی گفتم؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی