Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از سختی های ارتباطات انسانی

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲ ب.ظ

جدیدا دارم یک چیزی رو تمرین می کنم که بتونم انجام بدم و یا کلا ازش دوری کنم, اینکه به طور غیرمستقیم برم مثلا یه چیزی تو استوری ها و پست های اینستاگرام و یا حتی همین وبلاگ بگم که به در باشه تا مثلا دیوار بشنوه. جدیدا شخصی از اشخاص فامیل این رویه رو در پیش گرفته و واقعا باید یکی از پریز بکشدش بیرون. کپشن پست های اینستاگرامش و استوری هاش پره از کنایه و ایما و اشاره و به در گفتن تا دیوار بشنوه. بعد واکنش من چی می خواست باشه, که منن برم مثلا استوری بزنم غیر مستقیم که آی کسایی که فلان و بهمان و ......! بعد دیدم خب الان فرقمون چیه با هم :)) یا بعد دیدم من گاهی تو وبلاگ هم اینکار رو کردم. که می دونستم اشخاصی وبلاگ رو می خونن و به جای اینکه برم مستقیم بهشون بگم چه مسئله ای باهاشون دارم اومدم تو وبلاگ ازش نوشتم. خلاصه که خیلی سخته ولی دارم تمرین می کنم که اگر برام اینقدر سخته و یا غیرممکنه که مستقیم برم به شخص بگم, پس بهتره سکوت کنم.

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۱
حدیث

MyDailyShit

نظرات  (۲)

اذیت شدن از یه جایی دیگه صفت فردی محسوب میشه انگار:/

پاسخ:
واقعا :/
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۶ هیـ ‌‌‌ـچ

هیچ وقت درک نکردم چرا باید به در بگی که دیوار بشنوه؟ اول و آخر که طرف خودش می‌فهمه و بقیه هم اگه از اصل موضوع خبر نداشته باشن، عمراً اگه بفهمن! پس چه کاریه؟ خب بریم رُک بهش بگیم بهتره که :|

مگر طوری باشه که نشه گفت (مثلاً تو صداوسیمای میلی بخوای به فلان وزیر تیکه بندازی) که خب موارد اون تیپی استثنان و لزومی نداره سر هر موضوعی بخواهیم فرصت حرف زدن مستقیم رو تلف کنیم :|

:|

پاسخ:
اگر بشریت موضوع رو به سادگی اون دو خط اول کامنتت میدید که اینهمه پیچیدگی و گوریدگی روابط انسانی رو شاهد نبودیم ما :دی

یاد نگرفتیم دیگه! که رک باشیم و روراست! هر وقت هم که به رو در رو بودن کار می کشه که دیگه با دعوا فرقی نداره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی