Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بروکلین 99

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۵۸ ق.ظ

سریال جدیدی که دارم می بینم پتانسیل اینو داره برام پیدا می کنه که جای فرندز رو بگیره. خیلی خوبه! بروکلین 99 یا Brooklyn 99 . 

راجع به مرکز پلیس توی بروکلین با ژانر کمدی. اوایلش خیلی جالب نیست ولی واقعا هرچی بیشتر نگاه می کنی, جالب تر میشه. واقعا کاراکترهای دیوونه خوبی داره :))

بعد نقش اصلی همین سریال اندی سمبرگ جدیدا توی یه فیلم هم بازی کرده, اونم خیلی جالب بود, هر چند نه پایانش! فیلم palm spring. یه جورهایی شبیه فیلم Groundhug Day می مونه اگر دیده باشین اینو. 

 

خلاصه برنامه ی آخر شب های این روزهای من چند تا اپیزود بروکلین 99 دیدن شده. 

 

سریال جدید چی شروع کردید به دیدن؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۱
حدیث

MyDailyShit

نظرات  (۴)

This is us میخوام شروع کنم 

پاسخ:
آخ اینم عالیه 👌

After Life را دیدم، دو تا فصل بود، هر فصل شش قسمت کوتاه، دوستش داشتم.

روی مسئله‌ای دست گذاشته بود که برای همه‌ی ما دیر یا زود به وجود میاد و باید بتونیم باهاش کنار بیایم

پاسخ:
ندیدم این سریال رو. اسمش هم آشنا نیست چرا.

اینقد بدم میاد یه نفر اسم یه سریالی رو میگه ومن نه تنها ندیدمش و بلکه اسمش هم برام آشنا نیست :))
۲۱ آبان ۹۹ ، ۰۸:۳۰ دامنِ گلدار

kim's convenience خنده‌داره و فکر کنم برای فرهنگ‌سازی تو جامعه‌ای که مهاجر داره خیلی خوبه، یاد خانواده‌ی خودمون میندازه من رو

+ تشکر از پست بولت ژورنال آخر شما، کامنتش رو باید همین روزها بگذارم اگر ایشالا دلم بیاد یک خط تو دفتر بکشم! :درگیر :))

پاسخ:
ع این سریال رو هم ندیدم و اسمش رو هم برای اولین بار دارم می شنوم :/ 

+ایشالا, ایشالا :)

وای :))) من نه فرندز رو دیدم، نه HIMYM رو دوست داشتم! ولی تو این قرنطینه، طی ده روز فکر کنم کل بروکلین 99 رو دیدم :)))))))

الان هم دوباره از اول دارم با داداشم می‌بینم :دی

پاسخ:
واای من از HIMYM متنفررررم ://

ولی فرندز رو ببین خیلی خوبه :)
خداییش عالیه بروکلین, اصن شخصیت هاش و دیوونه بودناشون و حتی هیچکاک و اسکالی هم معرکه ان :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی