Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

خروس بی محل

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ب.ظ

خب الان که تا دو هفته همه جا بسته است، لپ تاپ من یادش افتاده دچار مشکل بشه. یک اینکه وقتی بهش هندزفری وصل می کنم فط صدای خش خش میاد. و دوم اینکه وقتی فایل های ویدئویی با کیفیت X265 پخش می کنم تصویر پرش داره ولی باقی فایل های ویدئویی رو بدون مشکل پخش می کنه :| نمی دونم واقعا الان وقتش بود آخه!!!

یک چیزی هم که در این مواقع می فهمی اینه که اینترنت هیچ وقت نمی تونه بهت کمکی بکنه تا مشکل لپ تاپ و یا حتی گوشیت رو خودت ازش سردربیاری تا یا لااقل یه دلیل براش پیدا کنی و یه کم خیالت راحت بشه :/

 

 

چندین ساعت بعد نوشت: به طرز باورنکردنی یکی از مشکلات حل شد :| عصبانی بودم و خیلی ناخودآگاه مشتی که کوبیدم خورد به لپ تاپ و صدای خش خش قطع شد :| چرا واقعا!!! به نظرم یه جورایی مشکوک میاد, مثه این مریض های رو به مرگی که چند ساعت قبل از مرگشون حالشون خیلی خوب میشه ولی بعد ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۳۰
حدیث

MyDailyShit

نظرات  (۴)

۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۳ هیـ ‌‌‌ـچ

منم نزدیک به ۳ سال پیش (۹۷) تو شرایطی که تهِ حسابم کلاً ۱ و نیم پول داشتم ولی باید ۵۰۰ هم می‌ذاشتم روش که بشه ۲ تومان و بذارم روی پول گوشیم و یه نو بگیرم (که بماند اون زمانا با ۴ تومان می‌شد آیفون سال گرفت و هم‌چنان بماند که عزا گرفته بودم اون پونصد رو از کجا جور کنم و ضمناً در شرایطی که وسط ماه بود، با جیب خالی باید چه جوری تا تهِ ماه رو سر کنم) و عملاً هیچی پول نداشتم که بخوام خرج بیش‌تری بکنم، دقیقاً توی اون «برههٔ حساس کنونی» بود که یه لیوان چای شیرین داغ (خیلی داغ!) ریخت روی لپ‌تاپم که اگه ۵ دقیقه دیرتر جنبیده بودم و خاموش و برعکسش نمی‌کردم، علاوه بر کیبورد و ترک‌پد، آی‌سی و هارد لپ‌تاپ هم به فنای عظمی می‌رفتن و تمام دار و ندارم نابود می‌شد! حالا این‌که با چه خفتی پول تعمیر لپ‌تاپ رو جور کردم و تا آخرشم کیبوردش برام یه کیبوردِ «آدم‌وار» نشد و تا دقیقاً یک سال پیش همین امروز (سالگردشه!) که لپ‌تاپم رو عوض کردم، با مصیبت و بدبختی با اون قدیمیه کار می‌کردم :|

حس می‌کنم طیِ اون مدت تمام گناهانم بخشیده شد، بس که اذیت شدم و زجر کشیدم! :))

پاسخ:
اون زمان که آموزشگاه کار می کردم، این مشکل چایی ریختن روی کیبورد دوبار توسط منشی ها اتفاق افتاد :دی حالا خوبیش این بود که آموزشگاه لپ تاپ نبود و فقط کیبورد بود و دیگه دو بار کیبورد به فنا رفت :))
ولی لپ تاپ خداییش دیگه بریزه دیگه هوچ :/ 


۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۵ حامد سپهر

یاد تلویزیونهای قدیمی افتادم که وقتی پرش داشتن یه مشت میزدن روش درست میشد:))

اون احتمالا یکی از سیمهای سوکتش از لحیم داره  جدا میشه که خش خش میکنه

پاسخ:
آره واقعا همونم شد :)))
۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ما هم در اولین روز از تعطیلات شلنگ دستشوییمون از وسط نصف شد:|||

 

پاسخ:
 ع :|||

من امروز بیرون بودم و متاسفانه همه جا باز بود، تهران نیستم ولی اینجا هم قرمزه و قرار بود از امروز همه جا بسته باشه

پاسخ:
دیروز که اینجا همه بسته بودن، حالا امروز رو نمی دونم دیگه 
به فرمانداری و سخت گرفتن اونا هم بستگی داره. اینجا یکی دو بار موقت پلمپ کردن بعضی مغازه هارو و برای همین دیگه حساب کار دست همه اومده که وقتی میگن باید بسته باشه، همه می بندن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی