Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بخش دهم: کارهایی که نکردم

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۴۶ ب.ظ

به روانشناس مراجعه نکردم

وقتی پای رفتن به روانشناس به وسط اومد و بحث جدی شد، من در کمال تعجب دیدم نمی تونم برم و مقاومت شدیدی پیدا کردم و خودم رو در حالی پیدا کردم که کلی بهونه میارم و به شدت ترسیدم. امیدوارم توی سال جدید بتونم مقاومتم رو بشکنم :(

 

دوره ی طراحی سایت شرکت نکردم

کار با ادوبی پریمیر رو یاد نگرفتم

دوره ی رایتینگ رو تکمیل نکردم

قرار بود یه تحقیقات وسیع میدانی در رابطه با عادت ماهیانه انجام بدم که انجام ندادم

قرار بود تغذیه ام رو درست کنم و همینطور راجع به انواع مواد غذایی و رژیم های مختلف و اینکه میگن باید پروتئینش کم باشه و لو کرب باشه و کینو باشه و اینا هم یه تحقیقات میدانی انجام بدم و بفهمم باید مصرف چه چیزهایی رو و چطوری و بر چه اساسی کنترل کنم که این کار رو هم انجام ندادم

 

قرار بود یه سری پست در رابطه با کهن الگوها و همینطور اگزیستانسیالیسم هم بنویسم که انجام ندادم اینا رو هم

 

 

و اما کارهایی که امسال انجام دادم

 

شروع به خوندن آیلتس به طور جدی و کلاس خصوصی رفتن

تموم کردن کتاب روش تدریس و خلاصه نویسی کردن 10 فصل و هفتصد صفحه

تموم کردم دو تا کتاب آموزشی زبان 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی