Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

عید دارد می آید و این یعنی دیدن آدم هایی که در شرایط عادی و زندگی روزانه می توانی همه چیز را طوری کنترل کنی که برخوردی صورت نگیرد! ولی عید را نمی شود کاری کرد! از الان استرس و دلهره به سراغم آمده! اینقدرررر که اگر می شد عید را کنسل می کردم! اینقدر که نزدیک است از آن تصمیم های عجیب و الکی همه چیز را زهرمار خودم کننده بگیرم! مثلا بگویم امسال من هیچ کجا عیدی نمی آیم و بتمرگم گوشه ی خانه و عوض حال 14 روز تعطیلات را بردن, مدام ناخن بجوم و حرص بخورم! یا نه یک سره اش کنم و بگویم فامیل مادری را تحریم می کنم و مامان ناراحت بشود و باز یک جای عید خراب بشود :( یا نه, فقط آن یک خانه را تحریم کنم! ولی اینجوری همه می فهمند! مامان که یک بوهایی برده ولی خب مطمئن می شود! بابا هم که می فهمد .... ! 

یا نه می شود مسخره بازی ها را تمام کرد و یک نفس عمیق کشید و تمام لبخند های زورکی و قیافه های محکم و بی خیال عالم را یک جا جنع کنم برای آن یک خانه و برای یک شب مهمانی دست جمعی و تماااام!!

شاید هم مثل این داستان آخرش این بشود که اگرچه مدتی یک عالمه هجوم احساسات مزخرف را متحمل شدم ولی یک روزی مثل این روزها آمده که دلم برای این بشر و جای خالیش در باشگاه تنگ شده :/ برای کسی که آینه دق حماقت هایم بود! کسی که سر به تنش نمی خواستم باشد! ولی حالا یاد گرفتم که این یکی هم برایم عادی بشود! یاد گرفتم یکی کمتر خودم را سرزنش کنم! یکی کمتر سرم را به دیوار بکوبم! یکی کمتر از یادآوری بعضی چیزها بخواهم کاش از روی زمین محو میشدم!

کاش این عید هم که آمد و رفت بشود گفت دو تا کمتر ...! 

نتیجه گیری اخلاقی: هیچ وقت وارد روابط نافرجام احساسی با عضوی از فامیل نزدیک تان نشوید :|


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
حدیث

نظرات  (۱۰)

من گزینه اول رو پیشنهاد می کنم، نرو کلا. 
پاسخ:
خب باید بگم توی این مدت فکرهامو کردم و علی رغم توصیه ات باید بگم که تصمیم گرفتم برم و یاااااد بگیرم که بااااید اوضاع رو عادی کنم برای خودم!
چی بگم وقتی خودمم موندم از زخم زبون های عید فامیل بابت مجرد بودنم کدوم سو فرار کنم؟ :))
ولی به نظرم هر قدر از رو در رو شدن در بری حرف و حدیث ها بیشتر می شه. به نظرم برو با رفتار عادی بدون استرس حتی. که مطمین بشن واقعاً از ذهنت بیرون انداختی همه چیز رو. انگار اصن هیچی نبوده از اول!!! 
این روش فشار روحی اش وحشتناکه ولی نتیجه اش عالی!
پاسخ:
نه خب اینجوری نیست که کسی چیزی بدونه!! و نگرانیم و یا استرسم و یا فشاری که رومه از بابت حرف و حدیث و اینچیزها نیست!! برای خودم کمی سخته!
نمی‌دونم پس کی داره این وسط لذت می‌بره که هنوز این رسم پابرجاست :/
بابا ما یا از دیدنِ هم خوشحال می‌شیم که در طولِ سال همدیگرو می‌بینیم، یا از ریختِ هم متنفریم که برای چی به زور باید ببینیمشون چون عیده؟ :|

انتخاب من که همیشه این بوده که برم همه جا و تمام مدت خودمو دلداری بدم که همش یه ربع نیم ساعته و برم تو غارِ ذهنیم کز کنم تا تموم شه بریم :|
پاسخ:
نه خب من در شرایط عادی لذت می برم :دی 
و در این مورد استثنایی کمی با مشکل روبرو شدم :/
اتفاقا به نظر من خیلی محکم و سرسنگین برو و ثابت کن که اصلا هم مهم نبوده
یا....
راست میگی چون خودمم هرسال این مشکلو دارم و خونه ی یه فامیلی کلا دوست ندارم که برم البته کل فامیل میدونن که چرا نمیرم
پاسخ:
دیگه مشکل و غیر مشکل و هرچی! تصمیم گرفتم که برم... 
:)
پاسخ:
:) 
:دی
به نظر من جوری همه جا حضور پیدا کن که مشتی بر دهن استکبار باشه:دی
پاسخ:
باوشه :دی
برو , انقدر برو و انقدر ببینش که عادی بشه و از سر بگذرونی ... در جا نزن, برو تا ته راهش ... شک نکن عادی میشه, برای من که عادی شد , خیلی عادی تر از قبل حتی ... 
پاسخ:
آره نباید فراموش کنم که زمان خودش همه چیز رو حل می کنه!
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من میخوام چمدون ببندم و برم 20 روز یه گوشه دنیا خودم باشم و خودم! ولی نمیشه! یعنی چی میشه که بشه:/
پاسخ:
چرا !؟ حالا من عمومیت و کلا فضای عید رو دوست دارم ! فقط گاهی یک سری استثناها پیش میاد :/
دیگه کم کم دارم احساس عجیب بودن میکنم چون از عید و اتفاقاتش خوشم میاد:)))))
پاسخ:
منم خوشم میاد, فقط میگم گاهی اوقات یک سری مسایل پیش میاد *_* 
ولی هفته ی دوم عید همه جوره واسه من کشششششدار می گذره!!! این هفته ی دومش هم اگه شور و شوق ملت ادامه می یافت , فضا بهتر میشد:دی
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۵۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم عید دوست دارم. ولی یه سری اتفاق هارو دوست ندارم! اولین داوطلب هفت سین چیدن و .. هستم.
پاسخ:
دیگه پکیج کامله و پیش میاد یه سری اقلامش دوست داشتنی نباشن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی