Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

تغییر رویکرد

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۵۸ ب.ظ

مدتی پیش تصمیم گرفتم یه کانال تلگرام بزنم و چرت و پرت نویسی هام رو به اونجا انتقال بدم, مدتی بعدتر یه اکانت توئیتر هم ساختم. و بدین ترتیب من بودم و وبلاگ و تلگرام و توئیتر و اینستاگرام :| نتیجه این شد که سالی یک بار تونستم توی هر کدوم از این بسترهای مجازی چیزی پست کنم:دی و هی دچار غیبت و کمرنگی می شدم. تا دیروز تصمیم گرفتم که کانال رو حذف کنم و ازین به بعد مثل روزهای گذشته, نوشتن از همه چیز رو باز به وبلاگ منتقل می کنم. ولی چرت و پرت نویسی ها توی صفحه ی اصلی نمایش داده نخواهند شد. چون حجم زیادی رو احتمالا خواهند گرفت, مثلا روزی چهار یا پنج پست. ولی اگر به قسمت آرشیو ماهانه رجوع کنید و با کلیک روی هر ماه ازونجا می تونید ببینید چه پست های دیگه ای هم منتشر شده اند و یا به طور ساده تر اگر وبلاگ رو دنبال می کنید که ستاره ی روشن شده ی پست جدید وبلاگ رو می تونید ببینید. البته توی این برچست: MyDailyShit هم می تونید چرت و پرت نویسی ها و روزمره نویسی ها رو اگر خواستید بخونید, اگر هم که حوصله ندارید که هیچی دیگه, اصلا توی صفحه ی اصلی نمایش داده نمیشن و مزاحمتی ایجاد نمی کنن :)

موافقین ۴ مخالفین ۳ ۹۹/۰۸/۱۹
حدیث

MyDailyShit