Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بخش پایانی

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

خب جمع بندی من از 99 تموم شد و فکر می کنم خیلی ها رو خسته کردم :)) ولی خودم به نوشتن این پست ها احتیاج داشتم و نوشتنشون و تلاش کردن برای به یادآوردن دستاوردها و شکست های 99 و برای مرتب کردن ذهنم توی این سال که بیشتر شبیه یک نقطه ی عطف بود :)

من این روزهای آخر جنب و جوش زیادی داشتم و بالا و پایین ها هم روزهای آخر دست بردار نبودن، مسیری که از بهمن ماه توی اون قرار گرفتم و تصمیماتی که این چند روزه در رابطه با کارم باید بگیرم احتمالا شرایط رو در 1400 جوری رقم می زنن که سال شلوغ و پرتلاشی باید بشه و من حداقل 6 ماه اول سال باید همه اش در حال تلاش کردن باشم و همین کمی ته دلم رو خالی کرده، همین کمی بهم اضطراب داده، ولی دارم تمرین می کنم به همه ی این قضایا به چشم صفر و یکی نگاه نکنم، یعنی اینطوری در نظر نگیرم که اگر این قضایا به نتیجه رسید یعنی موفقیت و اگر هم به نتیجه نرسید یعنی شکست و تلاش بیهوده، اگر اینقدر صفر و یکی به قضیه نگاه کنم، می دونم اضطراب و استرسم بیشتر میشه و همین می تونه کار رو خراب تر بکنه و یا همین فرایند تلاش کردن و رسیدن رو هم سخت تر. پس می خوام توی شش ماه اول سال جدید تمام تلاشم رو بکنم که نتیجه هر چیزی شد من امیدم رو از دست ندم و همچنان به تلاش هام برای رسیدن به آروزها و خواسته هام ادامه بدم :)

 

از بین همه ی پست هایی که نوشتم فکر می کنم این چند تا فقط به درد شما می خوره و باقی تقریبا حرف های من به خودم بود بیشتر :)

 

بخش هشتم: ابزارهایی که بهم برای توسعه ی فردی خیلی کمک کردن 

بخش نهم : در رابطه با سیستم جدید برنامه ریزی و بولت ژورنال 

بخش یازدهم: کتاب هایی که خوندم

بخش دوازدهم: فیلم هایی که دیدم

بخش سیزدهم: سریال هایی که دیدم

 

 

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۳۰

نظرات  (۵)

خب، خییییلیییی از عید گذشته و من نمی دونم چرا جدیدا اینقدر توی کامنت گذاشتن تنبل شدم:-| 

اول از همه این که سال و نو عیدت با تاخیر مبارک با آرزوی کلی چیزای خوب و عالی:)) 

دوم اینکه من از پست هایی که توی این اواخر راجع به سال ۹۹ گذاشته بودی کلی استفاده کردم. از هر کدومشون یه چیزی یاد گرفتم و اون پست فیلم و سریال ها رو که دیگه بهتره اصن راجع بهش حرف نزنم اینقدر خوب بود:)) هر وقت که هیچی نداشته باشم واسه دیدن می تونم برم سراغش⁦^_^⁩

پست های افسردگی و خشم هم خیلی خوب بودن. وقتی که گذاشته بودی واسه پست ها کاملا مشخص بودن و کمک کننده! 

سال نوت بازم مبارک و ایشالا که تو سال جدید هم همچنان بنویسی:)

پاسخ:
9 روز از عید گذشته اومدی تبریک گفتی و گفتی دیره و خیلیییی گذشته. من رو چی میگی که یک ماه بعد از تبریکت اومدم جوابت رو بدم :)))

مرسی ازت، سال نوی تو هم مبارک :))))))

خوشحالم پست ها به درد بخور بودن :)

سال نوتون به نیکی و خرمی دوست :)

پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک باشه :)
۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۴۵ پیمان کرامتی

جالب بود....شاید بیشتر نیاز به گستاخی باشه

پاسخ:
چرا گستاخی؟
۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۴۵ پیمان کرامتی

گستاخی هم درجای خودش خوبه اخه

پاسخ:
فکر کنم منظورت جسارت باشه

چون گستاخی فکر نکنم هیچ جا خوب باشه.
۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۵۰ پیمان کرامتی

منم نگفتم همه جا.بعضی جاها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی